« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
سیاسی؛
نشست هم‌اندیشی جمعی از مردم ایل دشمن‌زیاری با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این نشست بعد از اینکه برخی از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حاشیه مراسم سالگرد سردار سلیمانی، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران دشمنان ما تلاش داشتند با ترور و انفجارها و کشتن زن و فرزند و جوانان، مردم را نسبت به انقلاب دلسرد و ناامید کنند. اما کور خواند‌ه‌اند، مردم ایران اسلامی مسیر استقلال، آزادی و پیشرفت و آبادانی را که به برکت خون شهدا و فداکارهای رزمندگان اسلام و پیروی از رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری طی کرده‌اند را ادامه می‌دهند و تا آخر بر سر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ماند.

منتظریان در جمع دشمن‌زیاری‌‌ها: مدیریت‌ها را باید به افراد کارآمد و دارای تخصص واگذار کرد

منتظریان در ادامه به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی، گردشگری و منابع نفت و گاز اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های استان بی‌نظیر است که متأسفانه به دلیل نبود برنامه مناسب و سوء مدیریت از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان نتوانستیم به‌خوبی بهره ببریم.

وی تاکید کرد: استفاده از مدیران کارآمد و توانمند در جایگاه‌ها ضمن تقویت و پویایی ادارات، سبب رشد و شکوفایی می‌شوند. متأسفانه مدیران کارآمد و نخبگان را در سطح جامعه پس زدند و از آن طرف قوم و خویش‌ و هم جناح و گروه سیاسی خود را بکار گرفتند.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: باید کار را به افراد اهل تخصص و کارآمد سپرد، در این صورت است که می‌توان به آینده استان کهگیلویه و بویراحمد امیدوار بود.

وی در ادامه به نقش و جایگاه مجلس گریزی زد و گفت: شأن و جایگاه مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است. شأن نماینده مجلس چانه‌زنی برای بکارگرفتن نورچشمی‌ها در ادارات نیست. بلکه باید با برنامه‌ریزی احداث کارخانه‌‌های بزرگ را برای استان مطالبه کند تا هزاران جوان بیکار استان مشغول به کار شوند.

منتظریان گفت: تبعیض و پارتی‌بازی ضربه مهلکی به نظام اداری ما خواهد زد. یقیناً در انتخابات مجلس با انتخاب خوب از این رفتارهای نادرست جلوگیری خواهد شد.

منتظریان در جمع دشمن‌زیاری‌‌ها: مدیریت‌ها را باید به افراد کارآمد و دارای تخصص واگذار کردمنتظریان در جمع دشمن‌زیاری‌‌ها: مدیریت‌ها را باید به افراد کارآمد و دارای تخصص واگذار کرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: