« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
یادداشت مخاطبین؛
به باور برخی حتی اگر بزرگترین هلدینگ‌های عمرانی، نفتی و کشاورزی یک دهه تمام صرفا در نقاط مختلف کهگیلویه هزینه کرده و متمرکز شوند این حجم عظیم از ناکارآمدی نمایندگان کهگیلویه را نمی توانند جبران کنند.

آنچه می‌خوانید از سری یادداشت‌های مخاطبین این پایگاه خبری است و انتشار آن به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال یادداشت خود این مطلب را تایید یا نقد کنید.

عــــــزتی که به گفتمان بسنده کرد!

«پایگاه خبری آوای رودکوف» محمد بهزادی فرد ؛ باور محالی است وقتی نام عقب ماندگی شهر و استانی به میان آید و از ناکارآمدی و شایسته نبودن نماینده آن منطقه حرفی به میان نیاید؛ محال تر آنکه وقتی به کهگیلویه بر می گردیم و ناکارآمدی نماینده، نام یک تن بیش از دیگرانی خودنمایی می کند. نه از آن حیث که دیگران موفق بودند و ایشان موفق نبود، بلکه بیشتر از نیمه عمر مجلس پس از انقلاب در دستان سید محمد موحد با تحصیلات حوزوی است، اما لفظ و واژه محروم پسوند و پیشوند سراسر نقاط کهگیلویه است.

به باور برخی حتی اگر بزرگترین هلدینگ‌های عمرانی، نفتی و کشاورزی یک دهه تمام صرفا در نقاط مختلف کهگیلویه هزینه کرده و متمرکز شوند این حجم عظیم از ناکارآمدی نمایندگان کهگیلویه را نمی توانند جبران کنند تا واژه شوم و بدیمن محروم با نتایج این محرومیت از جمله خودکشی، بیکاری، فقر و هزار و یک درماندگی را از شهرستان های ما جارو کنند، بشویند و برای همیشه از این دیار مظلوم رخت بربندند.

حاشا که اراده ای نیست؛ حاشا که قحط‌الرجالی فرد یا افراد مسئول در این دیار فلاکت زده بیدا می کند و افرادی همچون سید محمد موحد شربت قدرت و سواره گرفتن از قومیت گرایی بر ایشان خوش نشسته است تا در این ایام واپسین عمر که به دهه هشتاد از زندگی خود نزدیک می شود، قصد کناره گیری و فرصت واگذاری این عرصه و صندلی مهم به افرادی که عمران و آبادانی را بر مفهوم قوم و قوم گرایی ارجح تر می‌دانند، نداده و نخواهد داد.

عصاره موج عظیمی از جوانان بیکار طی سالهای اخیر خشکیده شد، فرصت های بسیاری هدر رفت، اما خم به ابروی نماینده و حامیان شان نرفت چرا که از تمامی این دوره ها، سالها، ماهها و روزهایش منافعی سرشار به جیب و به اموال شان افزوده شد تا آنچه به عنوان شناسنامه این شهرستان در جستجوهای اینترنتی باشد، حسرت مارون و سد کلات، سد آبریز، کارخانه سیمان، فسفات چرام، گوجه چینی زنان، خودکشی و فقر دنباله دار در ابتدا و انتهای مردم دهدشت، چرام، لنده و بهمئی باشد.

انتخابات را قدر بدانیم و تنها فرصت فوق العاه ای که یک بار برای همیشه از بزرگترین مانع انسانی توسعه کهگیلویه عبور، تا اندکی امیدواری به کوچه های خاک خورده، تن های ذلیل و قلب های مریض مردم وارد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: