« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
انتخابات؛
چرا حاج منتظریان(بخش سوم)

به گزارش آوای رودکوف، یادادشت ارسالی؛این روزها در تمامی محافل خبری، سیاسی، دانشگاهی و شبکه های اجتماعی نام حاج نادر منتظریان محور گفتگوها شده است. اما حاج نادر منتظریان کیست و به راستی چرا اینقدر در بین مردم محبوبیت دارد؟ ویژگی های ممتاز ایشان باعث شده است که حتی در بین جناح های رقیب از ایشان با احترام و بزرگی یاد شود. حاج منتظریان، از لحاظ مدیریتی شخصیتی است که در عین قاطعیت، جدیت و شجاعت، همواره خدمت صادقانه و بی منت و به دور از خستگی را با چاشنی مهر و تواضع توامان کرده است.

چرا نادرمنتظریان؟

مردی که در میان هر گروهی که قرار می گیرد به شدت مورد استقبال قرار می گیرد. او عشق و صداقت را سرلوحه کارش قرار داده و صادق بودن در خدمت و تلاش خالصانه را والاترین سیاست در تعامل با مردم می داند.

شاید که نه، قطعا همین مهر، عشق و صداقت است که کلید گشودن قلب انسان هاست و او نیز همین گونه راه خود را به قلوب باز کرده است و امروز که قدم در این راه گذاشته است همه اقشار مختلف با تمام وجود آمده اند تا برای موفقیت ایشان تلاش کنند. 

منتطریان مردی است از جنس مهربانی های بی دریغ و بی منت و بی غرض. مردی است از جنس صبر، حتی در سخت ترین مشکلات و ناملایمات. ایشان مردی است از جنس منطق و عقل در میدان عمل و در دفاع از حق، مردی است از جنس عزت نفس و شجاعت. 

منتظریان در بین ایلات و طوایف به خوشنامی و مردم داری مشهور است، ایشان در یک کلام، مردی است از جنس تواضع، صداقت و خدمت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محبوبه
|
Germany
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
0
0
درود بر حاج نادر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: