« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
فرماندار شهرستان بهمئی به حادثه فوت خانم جوان در شهرستان بهمئی واکنش تند نشان داد و با ابراز نگرانی افزود: ابتدا با خانواده این خانم جوان ابراز همدردی میکنم و این مصیبت بسیار درد آور است.

پایگاه خبری آوای رودکوف:فرماندار شهرستان بهمئی به حادثه فوت خانم جوان در شهرستان بهمئی واکنش تند نشان داد و با ابراز نگرانی افزود: ابتدا با خانواده این خانم جوان ابراز همدردی میکنم و این مصیبت بسیار درد آور است.

واکنش تند فرماندار بهمئی به حادثه فوت یک خانم جوان

علی محمدی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: حوالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ خبری مبنی بر زخمی شدن خانم جوانی به مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت این خبر به تمام نیروی های امدادی و کمکی دستورات لازم جهت نجات جان این خانم جوان صادر شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی ادامه داد: به توجه به صب العبور بودن منطقه کوهستانی ماغر ، فقط بالگرد هوایی می توانست این خانم را به بیمارستان منتقل کند اما با توجه به نبود بالگرد هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از استان فارس رایزنی های لازم‌ جهت کمک های سریع خواسته شد اما استان فارس هیچگونه کمکی به شهرستان بهمئی نکرد.

محمدی ادامه داد: مسیر پیاده روی از گنبد بردی تا منزل این خانم حدود ۵ ساعت بود که با همه تلاش ها این خانم توسط نیروی های امدادی با پای پیاده به محل ماشین ها جهت اعزام منتقل شدند که سپس به بیمارستان ها منتقل شد اما با توجه به عدم رسیدن به موقعه این خانم جوان و خونریزی شدید جان خود را از دست داده اند.

وی در پایان با انتقاد و گلایه شدید از عدم همکاری استان فارس گفت: این مصیب درد آور را به مردم بهمئی و خانواده آن محروم تسلیت عرض میکنم.

فرماندار شهرستان بهمئی در خصوص علت زخمی شدن این خانم جوان گفت: نیروی های نظامی و اطلاعاتی در حال برسی موضوع هستند.

ایشان در پایان از خدمات اورژانس ۱۱۵ شهرستان و جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نمود.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: