« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان عنوان شد؛
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تصادفات منجر به فوت در استان افزایش داشت و طبق اعلام رئیس پلیس راه استان یکی از عوامل افزایش این حوادث، نبود علائم راهنمایی در جاده جدید پاتاوه به دهدشت است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،علی محمد روستا روز سه شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان در یاسوج، اظهار کرد: از زمان افتتاح محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت تاکنون ۱۶ نفر در حوادث رانندگی این محور جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: یکی از عوامل افزایش تصادفات منجر به فوت تقاطع گندی خوری است که تاکنون اصلاح نقاط حادثه خیز در این محور در کاهش تصادفات جرحی و فوتی تاثیری نداشته، این تقاطع در محور پاتاوه به دهدشت پرحادثه‌خیزترین تقاطع در سطح استان است و پروژه با ۸۴۰ میلیارد ریال به مناقصه رفته که تا هزار میلیارد ریال قابل افزایش است.

تاکید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ایمن سازی جاده پاتاوه -دهدشت

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مسیر ترانزیتی نقاط حادثه‌خیز زیادی دارد و تعداد تصادفات جرحی و منجر به فوت در این مسیر روز به روز در حال افزایش است و در صورتی که این نقاط حادثه‌خیز اصلاح نشود شاهد بالا رفتن آمار تصادفات منجر به فوت در فصل زمستان خواهیم بود.

روستا ابراز کرد: می طلبد راهداری نسبت به آشکارسازی و نصب روشنایی تقاطع گندی خوری تا زمان شروع عملیات اجرایی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه نبود روشنایی تونل های محور پاتاوه به دهدشت همواره مورد انتقاد بود، گفت: اعتبار خوبی برای تونل های محور پاتاوه به دهدشت اختصاص داده شده است که روشنایی این تونل ها تامین شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجهیز و گازرسانی ساختمان پلیس راه محور پاتاوه به دهدشت مورد تاکید است و دستگاه متولی این مهم را در دستور کار قرار دهد.

روستا بر رفع مشکل آنتن دهی در مسیرهای استان تاکید کرد و افزود: برای کاهش تصادفات همه دستگاه های اجرایی همکاری کنند و پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه ۱۲ نقطه کور آنتن دهی در مسیرهای استان قرار دارد، تاکید کرد: اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در نشست آینده این کمیسیون برنامه ای برای پوشش آنتن دهی در این نقاط از جمله کمربندی یاسوج ارائه دهد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیشتر تصادفات و حوادث رانندگی مربوط به کمربندی یاسوج است و نباید در این نقطه حادثه‌خیز نقاط کوری وجود داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: