« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
افتخاری دیگر ؛
نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای خزر با عنوان پیش جشنواره بین المللی آستراخان روسیه، به ایستگاه پایانی رسید و پس از داوری آثار از سوی داوران....

پایگاه خبری آوای رودکوفنخستین دوره جشنواره رسانه‌ای خزر با عنوان پیش جشنواره بین المللی آستراخان روسیه، به ایستگاه پایانی رسید و پس از داوری آثار از سوی داوران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

درخشش ستون نویس آوای رودکوف در جشنواره رسانه ای خزر

آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر یکشنبه شب، ۱۴ آبان ماه همزمان با روز مازندران، با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چالوس برگزار و از نفرات برتر این جشنواره با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

«وحید حاج سعیدی» روزنامه نگار گلستانی و ستون نویس آوای رودکوف نیز در بخش سر مقاله و یادداشت با اثر «خزر شهردار مستقل می خواهد» حائز رتبه نخست شد.

۸۹ فعال رسانه‌ای از استان های گیلان، مازندران و گلستان با ارسال ۳۵۱ اثر در این جشنواره که بزرگترین رویداد رسانه‌های استان‌های شمالی کشور است شرکت کردند که 330 اثر در بخش اصلی و 21 اثر مربوط به بخش ویژه بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
وحید خان درود
موفق باشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: