« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
بخشدار پاتاوه در پیامی از مردم ولایتمدار و انقلابی بخش پاتاوه برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛شهرام صفادوست، بخشدار پاتاوه در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از مردم ولایتمدار، انقلابی و حماسه‌ساز این بخش برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

پیام و دعوت بخشدار پاتاوه از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

متن این پیام به این شرح است:

خداوندمتعال درآیه 28 سوره حشرمیفرمایند: هُوَ الَّذِي أَخْرَجَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مِن دِيَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنتُمْ أَن يَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُم مَّانِعَتُهُمْ حُصُونُهُم مِّنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَيْثُ لَمْ يَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُم بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ.

یعنی اوست آن خدایی که نخستین بار کسانی از اهل کتاب را که کافر بودند، ازخانه‌هایشان بیرون راند و شما نمی‌پنداشتید که بیرون روند آنها نیز می پنداشتند حصارهاشان را توان آن هست که در برابر خدا نگهدارشان باشد؛خدا از سویی که گمانش را نمی‌کردندبرآنها تاخت آورد و در دلشان وحشت افکند، چنان که خانه‌های خود را به دست خود و به دست مؤمنان خراب می‌کردند پس ای اهل بصیرت، عبرت بگیرید!!

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند؛روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که: تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیش گاه خدا به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها سرتسلیم فرود نیاورند.

«لذابعنوان نماینده دولت،خادم ملت وسربازکمترین نظام اسلامی ازیکایک مردم فهیم وارزشمندشهروبخش پاتاوه،مدیران ادارات ونمایندگیهای بخش ،شهرداروشورای شهر،دهیاران،شوراهای اسلامی،فرماندهان نظامی و انتظامی خاصه بسیجیان جان بر کف وگروههای جهادی دعوت مینمایم بااقتداردراین مراسم باشکوه شرکت نمایند»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: