« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۹
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران گفت: دادستانی این شهرستان طی حکمی یک شکارچی متخلف را به تهیه غذا (دانه پاشی) به مدت ۶ ماه برای پرندگان محکوم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف، سید محمدرضا آبسالان شامگاه یکشبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران برای شکارچی متخلف که به شکار غیرمجاز یک قطعه کبک وحشی در تنگه تاپو دهلران محکوم شده بود، به جای زندان، حکم به تهیه غذا ( دانه پاشی) به مدت ۶ ماه محکوم کرده است.

حکم جالب قاضی برای یک شکارچی

وی ادامه داد : دادستان دهلران حکم تعزیری ۶ ماه حبس متخلف را با توجه به پشیمانی متهم و طبق اجازه ماده ۶۴ و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به مجازات جایگزین تبدیل کرده است.

آبسالان ادامه داد: این متهم به جای زندان رفتن باید به مدت ۶ ماه، هفته ای یک روز با تهیه غذا (دانه پاشی) در تنگه تاپو با نظارت کارشناسان تا اتمام حکم اقدام کند.

رئیس اداره محیط زیست دهلران افزود: امید است با توجه به سیاست‌های حبس زدایی قوه قضائیه، صدور احکام این چنینی نیز تبدیل به رویه قضائی شود.

به گزارش ایرنا، ایلام دارای ۱۴۳ هزار هکتار اراضی تحت مدیریت، معادل هفت درصد کل مناطق طبیعی استان شامل مناطق حفاظت شده مانشت و قلارنگ، کبیرکوه، دینارکوه و کولگ، ۲ اثر طبیعی ملی غارخفاش، چشمه آبگرم و چشمه قیر در دهلران و تنگ رازیانه در بدره است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: