« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف عنوان شد؛
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و عاملان تیراندازی در مراسمات جشن، عزا دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و عاملان تیراندازی در مراسمات جشن، عزا دراین شهرستان خبر داد.

هشدار جدی فرمانده انتظامی بهمئی به دارندگان سلاح‌ها و مهمات غیرمجاز

سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کس بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد، باید منتظر عواقب سخت آن باشد .

وی با اشاره به اینکه امنیت زیربنای حیاتی هر شهرستانی است گفت: حیات اقتصادی و شغل جوانان ما ارتباط مستقیم با بحث امنیت دارد.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی بیان اینکه شهرستان بهمئی از شهرستان های تاریخی و‌ نخبه پرور در سطح استانی و کشوری است گفت: به علت حوادث اخیری که در این شهرستان رخ داده است و وجهه شهرستان بهمئی  مخدوش شده است ما راهی به جز اجرای قانون نداریم وبه یا این موضوع به شدت برخورد خواهیم کرد.

جمشیدی تاکید کرد: وجود سلاح غیرمجاز در منزل هر شهروند به خودی خود یک تهدید برای خانواده و‌جامعه  است.

وی گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان بهمئی از مشکلات این شهرستان به شمار می آید و جمع آوری آن‌ها را به نفع دارندگان این سلاح‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی عنوان کرد: وجود سلاح‌های غیرمجاز باعث ارتکاب جرم‌های زیادی در نقاط مختلف شهرستان می شود لذا انتظار داریم همه همکاری کنند.

جمشیدی بیان کرد: داشتن سلاح غیرمجاز جرم است؛ طبق قانون کسی که سلاح غیرمجاز را تهیه، حمل، نگهداری و استفاده کند، مرتکب جرم شده است.

وی به کسانی که در فضای مجازی با اسلحه عکس و فیلم تهیه و منتشر می‌کنند، هشدار جدی داد و گفت: افراد سابقه دار دارای سلاح و کسانی که در نظم عمومی اخلال ایجاد می‌کنند و در فضای مجازی خشونت را ترویج می‌ دهند و علاوه بر برخورد قاطع از سوی نیروی انتظامی قطعا با برخورد قضایی مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی بهمئی استفاده از سلاح در مراسم جشن و عزاداری ها را نیز جرم دانست و گفت: استفاده از سلاح در این مراسم، فرهنگ و آداب نیست بلکه بدعت است و نیروی انتظامی مکلف به جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز است.

جمشیدی از مردم شهرستان بهمئی خواست هرگونه مورد مشکوک در هر زمینه ای را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: