« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
اوای دنا-محمد صفایی :در تحلیل های سیاسی تمام هم و غم افراد بایستی با شیوه ای منطقی و بی غرض بنا شود و این روزها انشقاق و دو دستگی در اصولگرایان به چشم می خورد. اگر در انتخابات آینده اصولگرایان به ائتلاف نرسند، مسیر حرکت مجلس سمت دیگری خواهد رفت.آن هم در شرایطی که منطقه در تب و تاب های عظیم می سوزد و نیازمند یک مدل الهام بخش است که آن هم انقلاب اسلامی است. اگر مجلس ما با یک غفلت و اشتباه به دست نیروهای دگر اندیش بیفتد،طبیعتا ظرفیت های انقلاب اسلامی در منطقه خواهد سوخت و فرصت سازی به فرصت سوزی تبدیل خواهد شد. اصلا قرار به بحث جناحی نیست، مهم نیست که چه کسی ضرر می کند، مهم آن است که انقلاب و منافع ملی کشور از این رقابت متضرر می شود. بنابراین پیروزی یا شکست جبهه پایداری یا جبهه متحد بر اثر رقابت درون گفتمانی در انتخابات مجلس اصلا اهمیتی ندارد. و حال که انقلاب و ارزش های نظام در خطر است جوانان و نخبگان کشوری و لشکری بایستی پیمانی نو با یاران امام ببندند و از سودجویی افراد دوگانه و دو دم جلوگیری کنند. از آنجا که در استان ما موحد نماینده فعلی مردم بهبهان در مجلس به عنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی پا به عرصه گذاشته است و از یک طرف با اصلاح طلبان در لنده و در جای دیگر دم از اصولگرایی می زند، دقیقا اذهان مردم به سوی دوگانگی و ابهام نزدیک تر می شود. هر چند اصلاح طلبان خود اذعان دارند که موحد از طیف ایشان بلند نشده و تنها در جستجوی آرای بیشتری است. نقدهای صورت گرفته در عصر دنا و دیگر سایت های استان نشان دهنده ی عدم رضایت عموم از ایشان بوده و حتی مردم بهبهان نیز با این مورد هم فکر و موافق اند. آقایان فیاض بخش و نظری که در زادگاه خودمطرح می باشند و با احترامی که برای ایشان قائلیم برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم ولی نماینده ای باید مطرح شود که مقبولیت عام دارد و نتیجه ی نهایی انتخابات در آرای مردم می باشد. مردمی که می بینند هر آنچه را که زیبنده نیست. و حال همتی مضاعف و تلاشی بی شائبه لازم است که با ائتلاف دو نیروی واقعی انتخابات یعنی بزرگواری و حبیبی،این انشقاق و دو دستگی در نیروهای اصولگرا کم شود و با ائتلای یکی از این دو عزیز بر حفظ ارزش های انقلابی مداومت نمائیم. با آرزوی روزی که سکان کشتی انقلاب را به دست صاحب عصر،آقا امام زمان(عج)بسپاریم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
سلام از احساس مسولیت و دلسوزی شما سپاسگذاریم واقعا از سران حزب الله میخواهیم نذارند به روزهای حسرت برسیم همه کمک کنند و ائتلاف تشکیل گردد
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
البته بزرگواری از حزب الله عبور کرد و امتحان ناموفقی پس داد والان همه بچه حزب الهی ها را منزوی کرد.نباید دیگر به او اعتماد کرد.
حزب الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
یا علی حزب الله .تورا خدا نگذارید فرصت طلبان و دگر اندیشان به نوایی برسند نگذارید سرنوشت ما را پیمانکاران و خونخواران رقم بزنند.
سجاد بهادری از لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
خدایی حاج حبیبی بد آدمی نیست. یعنی هر آدمی زر و زور و تزویر نداشت به درد نمایندگی نمی خوره. حبیبی با تو می مانیم.
جوانبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
نگذارید پیشکسوتان خون و شهادت در پیچ و خم زندگی به دست فراموشی سپره شوند. امام خمینی(ره)
حبیبی امتحانش را پس داده حبیبی یادگار هشت سال دفاع مقدس را تنها نگذارید
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
0
0
عمر سیاسی بزرگواری رو به افول است همت کنید نگدارید تشکیلات حزب الله الت دست بی مخ های سیاسی و ساده لوحان و فریب خوردگان قرار گیرد همه با هم حبیبی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: