« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
ادامه بازدیدهای رئیس کل دادگستری استان از حوزه‌های قضایی؛
به منظور بررسی و ارائه راهکارهای لازم در راستای احقاق سند تحول قضایی دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین از حوزه‌های قضایی استان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان ، رئیس کل دادگستری استان به همراه علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین رئیس کل دادگستری از حوزه‌های قضایی دیشموک، چاروسا، لنده و بهمئی بازدید و با قضات و کارکنان این حوزه‌ها رودررو دیدار کرد. دکتر افراسیاب در این دیدارها با اشاره به اینکه یکی از اهداف برنامه تحول و تعالی قضایی و مورد تأکید ریاست معزز قوه قضائیه جلوگیری از اطاله دادرسی و انباشت پرونده‌های مُسن می باشد اظهار داشت: همکاران قضایی و اداری به صورت جهادی تلاش نمایند تا تعداد پرونده‌های مُسن باقیمانده را تعیین تکلیف نمایند.

قاضی القضات دادگستری استان در ادامه با اذعان به اینکه کارکنان حوزه های قضایی دیشموک، چاروسا، لنده و بهمنی به علت بُعد مسافت از مرکز استان، امکان حضورشان به منظور پیگیری امور مالی و اداری خود را ندارند، تصریح کرد: خدمت به مردم در مناطق محروم و دور افتاده، نعمتی است که خداوند نصیب همکاران در این حوزه‌ها کرده است و لازم است که در ارائه خدمات و تسهیلات امکانات اداری در اولویت ویژه قرار بگیرند.

مقام ارشد قضایی استان درپایان ضمن اشاره به بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی استان بیان داشت: بازدیدهای سرزده و دوره‌ای در طول سال، از حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود و عملکرد هر حوزه قضایی نسبت به دوره قبلی بازدیدها، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: