« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
اطلاعیه مهم کمیته امداد منطقه یک یاسوج؛
شما هم میتوانید با یک پیامک حامی یک یتیم شوید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای مساعدت و توانمندسازی خانواده های ایتام اطلاعیه ای صادر نمود.

کفالت ۲۵۰ نفر حامی در سال گذشته از ایتام منطقه یک یاسوج

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن عرض قبولی طاعات وعبادات و تسلیت لیالی قدر وتقدیر وتشکر از همه خیرین ونیکوکارانی که نسبت به ایتام عنایت داشتند وکفالت یک یا چند یتیم را عهده دار وماهیانه مبلغی از ۳۰ تا ۱۰۰هزار تومان به حساب انان واریز کردند به اطلاع میرساند : کمیته امداد منطقه یک از ابتدای سال گذشته تا کنون با مساعدت شما بزرگواران تعداد ۲۵۰حامی به حامیان خود اضافه وجمع حامیان به ۱۰۲۰ نفر رسیدکه این تعداد حامی از ۷۴۰ نفر یتیم ونیازمند حمایت می کنند. حیدری گفت ؛ان شا ءالله سایر عزیزانی که قصد کفالت از ایتام ومحسنین را دارند میتوانند

با ارسال مشخصات خود کفاکت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند.

وی گفت؛ متقاصیان محترم میتوانند کد ملی،تاریخ تولد بر اساس روز ،ماه وسال خود وهمچنین آدرس،وشماره همراه بنام خود ومبلغ پیشنهادی ماهیانه به یک یا چند یتیم با ارسال پیامک ویا یکی از نرم افزارهای،سروش،ایتا وبله و واتساپ بر روی شماره همراه 09171451619 اینجانب ارسال تا نسبت به ثبت نام برای حمایت از ایتام ومحسنین اقدام شود.

حیدری با یادآوری اینکه در سال گذشته تعداد ۱۰۲۰ حامی مبلعی بالغ بر ۲ میلیاردو ۸۸۰ میلیون تومان به تعداد ۷۴۰ نفر یتیم و فرزندان محسنین (فرزند محسن کسانی که دارای والدین اما سرپرست انان از کارآفتاده ویا سالمند ویا دارای سایر شرایط نیازمندی) مساعدت کردند، که از این مبلغ بالغ بر ۲ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی ومستقیما به حساب ایتام ومحسنین واریز ومابقی بصورت کالا بین انان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج مجددا ضمن قدردانی از همه نیکوکاران گفت؛یقینا این مساعدت خیر دنیا و اخرت برای شما وبهترین باقیات وصالحات است از همه مخاطبین بزرگواری که این خبر برایشان ارسال میشود تقاضا مندیم در حد امکان برای دوستان وبستگان خود به اشتراک بگذارند تابا شعار ما اخرین نفر نباشیم وبا گسترش فرهنگ حامی یابی قدمی برای ایتام محروم از نعمت پدر ویا مادر برداریم. ان شاءالله قلب امام عصر (عج) از این حرکت خیرخواهانه ماراضی و خشنود گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: