« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
ظهر امروز انجام شد؛
امروز یکشنبه (۲۰ فروردین ۱۴۰۲) مدیر کل زندانهای استان و هیئت همراه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد:در این دیدار، منصور بیژنی ضمن تبریک سال نو و ایام ماه مبارک رمضان خواستار توجه جدی به امر فرهنگ سازی در مورد زندانیان جرائم غیر عمد و کمک همگانی به خصوص جامعه بزرگ کشاورزی استان به این قشر آسیب‌پذیر شد.

نشست صمیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با مدیر کل زندانهای استان

دکتر علی معتمدی پور ریاست سازمان جهاد کشاورزی در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از حضور ایشان و هیئت همراه در سازمان جهاد کشاورزی تأکید کردند مشارکت جهادگران، خیرین و شهروندان شریف استان در جشن گلریزان جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و از نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان بیژنی مدیر کل امور زندانهای استان از تلاش های سازمان جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کرده و خواهان برگزاری جشن گلریزان در این مجموعه بزرگ جهت کمک به زندانیان بی بضاعت مالی و جرائم غیر عمد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: