« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
سرپرست پلیس راهور شهرستان بهمئی خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ستوان یکم مهران رضا پور در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: مراسم رژه نمادین موتور سواران شهرستان بهمئی به مناسبت هفته فراجا در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری رژه نمادین موتوری همزمان با هفته فراجا، در بهمئی

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی ادامه داد: این مانور نمایشی در راستای ارتقا فرهنگ عمومی جامعه در استفاده از موتور سیکلت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی صورت میگیرد.

وی ابراز داشت: همایش یاد شده روز پنجشنبه ۱۴/۷/۱۴٠۱ راس ساعت ۹ صبح از محل ورودی شهر به سمت میدان مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

ستوان یکم رضا پور بیان کرد : شایع ترین تخلف موتور سواران را استفاده نکردن از کلاه ایمنی عنوان کرده است.

وی ادامه داد : بر اساس اعلام مراجع رسمی استفاده از کلاه ایمنی می تواند ۸۰ درصد آمار آسیب های ناشی از تصادف موتورسیکلت را کاهش دهد.

ستوان یکم رضا پور در حاشیه این همایش بیان کرد : با توجه به اینکه بخش زیادی از ترددهای درون شهری با موتور سیکلت انجام میشود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنید و به یاد داشته باشید ضربه به سر علت مرگ بیشتر کشته های تصادفات موتورسیکلت را تشکیل می دهد.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی بیان داشت: از موتورسیکلت جهت انجام امورات داخل شهری استفاده کنید و از رانندگی موتور در جاده های برون شهری پرهیز کنید، ضمن اینکه از موتورسیکلت جهت جابه جایی وسایل و بار استفاده نکنند و حتی الامکان از سوار کردن ترک نشین خودداری نمایید.

رضاپور ادامه داد: نیز به رعایت قوانین و احتساب از حرکت خلاف جهت در معابر ، پیاده روها ،انجام حرکات نمایشی و مارپیچی ،تک چرخ زدن و لایی کشیدن و مواردی از این دست... و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله مناسب با وسیله نقلیه در حال حرکت ضامن سلامت شما و هموطنان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: