« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
ظهر امروز انجام شد؛
در ادامه دیدار مسئولان شهرستان به مناسبت هفته دولت با فرماندار، سرهنگ عدالت پرور به همراه روسای پلیس تخصصی با جلال دانش دیدار کردند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت هفته دولت، فرماندهی انتظامی و کارکنان این مجموعه با فرماندار شهرستان لنده دیدار و ضمن تبریک این هفته و‌ کرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهمچتر، ذر زمینه های مختلف با هم گفتگو کردند.

دیدار فرمانده انتظامی لنده با فرماندار به مناسبت هفته دولت/تصاویر

در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان لنده ضمن گرامیداشت هفته دولت، به خدمات دولت در این فرصت اندک اشاره کردو افزود: با خدمات دولت در مردم امیدواری ایجاد شد و از نظر بین المللی هم قدرت چانه زنی ایران افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به بداخلاقی هایی که در فضای مجازی رخ داده است، گفت: مشکلات زیاد هست و رفع این مشکلات هم زمان می خواهد، یک عذه افراد فرصت طلب هست که دنبال این هستند که این خدمات را زیر سوال ببرند.

سرهنگ عدالت پرور با اشاره به لزوم تعامل بین سازمانهای و‌ادارات دولتی و نیروی انتظامی، ضمن اعلام امادکی برای تعامل و‌همکاری در همه زمینه، به ارائه گزازشی از دستاوردهای و خدمات نیروی انتظامی پرداخت.

فرماندار شهرستان لنده ضمن تشکر از حضور فرماندهی نیروی انتظامی و‌ و کارکنان این نهاد، به بحث اخلاق مداری در بین کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و‌گفت: بحث اخلاق مداری علاوه بر اقتدار و قاطعیت از خصیصه های بارز کارکنام نیروی انتظامی است و این امر کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اهمیت بحث امنیت در جامعه گفت: خوشبختانه بخاطر فعالیتهای شبانه روزی نیروی انتظامی، سپاه و دادگستری بحث امنیت در جامعه ما از سطح بالایی برخوردار است و فرهنگ بالای مردم هم در این زمینه مزید بر علت شده است و در این زمینه نسبت به سایر شهرستانها موفقتر بوده ایم.

دانش گفت: در خصوص مشائل و‌مشکلات نیروی انتظامی ما از همان ابتدا سعی کرده ایم که به صورت ویژه به این موضوع ورود کنیم چون عقیده داریم کمک به نیروی انتظامی کمک به امنیت جامعه است.

جلال دانش همچنین با گریزی به اتفاقات اخیر و مشکلات شهرستان، گزارشی از اقدامات و‌پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف ارائه داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: