« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان بهمئی خبر داد:
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی گفت: روح الله پناهی داور شهرستان بهمئی در تست آمادگی جسمانی داوران لیگ یک را با موفقت پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان بهمئی با اعلام این خبر گفت؛ یک داور شهرستان بهمئی تست پیش فصل داوران لیگ یک فوتبال ایران را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

موفقیت داور شهرستان بهمئی در تست آمادگی جسمانی لیگ یک فوتبال

ابوالفضل بیانی افزود: روح الله پناهی به عنوان داور تست آمادگی جسمانی نیم فصل لیگ یک فوتبال کشور را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

وی اضافه کرد: پناهی نیز از طرف فدراسیون به عنوان ممتحن تست آمادگی جسمانی داوران حاضر در کلاس نیم فصل لیگ یک فوتبال کشور دعوت شده بود.

بیانی افزود: فرزندان شهرستان بهمئی فرزندانی هستند که می توانند مقام بیاورند در سطح کشور و آسیا ، اما باید مورد حمایت مسئولان و تشویق مردم قراربگیرند.

سرپرست اداره ورزش جوانان شهرستان بهمئی بیان کرد: این موفقیت را به آقای پناهی، هیئت فوتبال و کمیته داوران خاصه جامعه ورزش شهرستان بهمئی تبریک عرض میکنم.

ورزشکاران رشته فوتبال در شهرستان بهمئی با ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال دررده های سنی مختلف در لیگ‌های کشوری،استانی و شهرستانی فعالیت دارند.

وی افزود امیدواریم که شاهد پیشرفت و موفقیت های روزافزون ورزشکاران این شهرستان درتمامی رشته های ورزشی باشیم.

بیانی در پایان ادامه داد؛ خوشبختانه سیاست مدیرکل ورزش و جوانان استان جناب آقای دهقان هم توجه ویژه به ورزش قهرمانی و حمایت از قهرمانان ورزشی استان و شهرستان ها میباشدو انشاالله ما تمام تلاش خود رو برای ارتقای ورزش و ورزشکاران شهرستان با همکاری هیئت های ورزشی و مسولین جهادی شهرستان بکار خواهیم بست تا ورزشکارانمان بتوانند به موفقیت های بیشتری در عرصه ورزش دست پیدا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: