« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده از آغاز طرح توقیف ساعتی وسایل نقلیه متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سروان جمشید آبادی گفت: طرح توقیف ساعتی وسایل نقلیه متخلف با رویکرد تشویق و ترغیب شهروندان در راستای رانندگی قانونمند و اجرایی صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان اجرا می شود که جایگزین طرح قبلی مبنی بر انتقال وسایل نقلیه متخلف مرتکب تخلفات حادثه ساز به پارکینگ شده است.

اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در لنده

وی افزود: این طرح به منظور برخورد قانونی با مرتکبین تخلفات حادثه ساز و برهم زنندگان نظم و امنیت عبور و مرور و از سوی دیگر ترغیب رانندگان به رعایت مقررات و پرهیز از تکرار این قبیل تخلفات می باشد.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده اجرای این طرح را اینگونه تشریح کرد که وسایل نقلیه متخلف به صورت موقت به مدت دو  تا پنج ساعت و در برخی مواقع تا ۱۲ ساعت متوقف شده و یک بنر تحت عنوان "توقیف به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز" به خودرو الصاق می شود.

سروان آبادی بیان داشت: راننده خودروی متخلف در طول این مدت اجازه حرکت دادن خودرو را نداشته و و بعد از این زمان راننده می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
عالیه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: