« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی بهمئی از اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف از بهمئی ؛سرهنگ فرزین جمشیدی از اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.


 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت:‌ این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مراجع قضایی، به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان بهمئی اجرا شد.

وی با بیان این‌که در این طرح یک نفر سارق و ۲ نفر معتاد را دستگیر که به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند افزود: ماموران در ادامه این طرح ۹ دستگاه خودروی متخلف را توقیف ، ۴ قبضه اسلحه غیر مجاز و ۱۳۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: