« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹
یاداشت به قلم علی آذر ؛
اگر استاندار توسط جریانات موجود سیاسی و قبیله‌ای انتخاب شود بلاشک وام‌دار این حضرات خواهد بود، پس باید استاندار شخصیتی حر و آزاد داشته باشد.....
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی آذر:کمتر از چند هفته دیگر تا انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمانده است، تمامی قدرت‌های سیاسی استان درصدد هستند که گزینه مطلوبشان را به سمت استانداری نائل کنند!

و لیکن ما جوانان انقلابی چه باید کنیم؟!

آیا ساکت در گوشه بنشسته و اجازه دهیم تا اصحاب قدرت برای ما تصمیم بگیرند؟ آیا باز هم قرار است در دقیقه نود، یک شخصی را از جعبه باز کنند و با روتوش مومن و حزب‌الهی به بدنه انقلابی تحمیل کنند؟ آیا باید مثل سابق در استانداری‌ها شاهد استخدام‌های فله‌ای و کیلویی باشیم؟

بالاخره کی باید زیر این میز بزنیم؟ چه کسی باید زیر این میز قدرت بزند و سفره کاسبان و زالوصفتان تشنه به خون مستضعفان را جمع کند؟ آیا در استان ما نخبگان متخصص و متعهد کم هست که بخواهند خدای ناکرده از بیرون استان، استانداری را تعیین کنند، که تا بخواهد استان و منطقه را بشناسد حداقل ۱۰ سال زمان می‌برد!

کهگیلویه و بویراحمد مثل تهران، اصفهان و شیراز نیست که بافت قومیتی، عقاید سنتی و فرهنگ خاص نداشته باشد. این استان هزاران گره ریز و درشت دارد و فقط کسی می‌تواند این مشکلات را حل کند که سال‌های سال در استان زندگی کرده و با بافت‌های اصیل استان آشنایی دارد، اگر جز این باشد آب در واهن کوبیدن است.

اگر استاندار توسط جریانات موجود سیاسی و قبیله‌ای انتخاب شود بلاشک وام‌دار این حضرات خواهد بود، پس باید استاندار شخصیتی حر و آزاد داشته باشد.

اگر جوانان مومن و انقلابی در صحنه نیایند و مطالبه‌گری نکنند مطمئن باشید مثل گذشته شاهد رکود و عقب افتادگی استان خواهیم، در این وقت کم همه باید از هر ابزاری برای معرفی گزینه‌های اصلح استفاده بکنیم!

دبیر جریان مردمی عدالتخواه شهرستان دنا
طلبه عدالتخواه علی آذر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: