« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
به قلم جهانگیر ایزدپناه:
آقا منظورم این استکه اختصاص سهم بودجه هم در بودجه بندی سالیانه وهم در برداشت از صندوق توسعه ملی اشکالاتی دارد . خدا را خوش نمیاد که اختصاص سهم نهادها وموسسات حاشیه ای وغیرمرتبط با توسعه ملی چرب تراز سهم عمران وآبادی و ....باشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-جهانگیرایزدپناه:گفت چیه نچ نچ می کنی ،نکنه بر اثر فشار زندگی فیوزت سوخته یا پریده ، قاطی کردی خدا شفایت بده . گفتم قاطی کردن که جای خود دارد ، آقا منظورم این استکه اختصاص سهم بودجه هم در بودجه بندی سالیانه وهم در برداشت از صندوق توسعه ملی اشکالاتی دارد . خدا را خوش نمیاد که اختصاص سهم نهادها وموسسات حاشیه ای وغیرمرتبط با توسعه ملی چرب تراز سهم عمران وآبادی ،رونق تولید ،حوادث پیش بینی نشده وکمک به اقشار آسیب پذیر ،بهداشت وتحقیق وآموزش و.... .باشد.

حالا که خسروان صلاح چنین دیده اند بهتر بود که رودربایستی را کنار میگذاشتند و کما فی السابق بدون اعلام رسمی یا غیر رسمی ارقام اختصاصی کار خود را انجام میدادند وبا این دنگ و فنگ های غربی نظیر اطلاع رسانی و شفاف سازی و..... وقت امت اسلامی را نمی گرفتند .امت اسلامی مهمترین وظیفه شان کار و عبادت است .

خلق الله که نباید از همه چیز مطلع شود ، فقط موقع انتخابات باید خبرشان کرد که بیایند وظیفه دینی میهنی شان را انجام دهند و با رای شان مشت محکمی بر دهن دشمن ..... بکوبند و بس .

"کله پوک "(جهانگیر ایزدپناه)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: