« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
خیلی جرات میخواهد بروی در جمع جودها (صهیونیست) و در مقابلشان بایستی. در همین سازمان ملل –البته همه شان بد نیستند- اما بروی و حرف مردمت را بزنی، واقعا آدم جگر داری بود این احمدی نژاد، حرف که میزد کمی جگر من خنک میشد.

 

برای مردم: اکبر عبدی بازیگر و چهره شاخص هنری سینمای ایران در جلسه ای که تعدادی از اهالی سینما و هنر حضور داشتند درباره رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ایشان -دکتر احمدی نژاد- تنها رئیس جمهوری بود که وقتی من در بیمارستان بستری بودم شخصا به بنده زنگ زد و حالم را پرسید. چندین بار هم تماس گرفت و جویای حالم بود.

این بازیگر شاخص سینما با اشاره به عیادت حضوری رئیس دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان افزود: علاوه بر تماس های آقای احمدی نژاد خود آقای مشایی نیز در خانه به عیادت من آمد.

عبدی در این جلسه با انتقاد از نگاه غیر فرهنگی دولت اصلاحات افزود: اما در زمان برخی ها 14 ماه ممنوع الکارم کردند، میگفتند چرا فلان قیمت دستمزد گرفتی؟ انگار کار هنری نرخ دارد، مگر من شیر پاستوریزه هستم که قیمت داشته باشم. شما یادتان است گل آقا یک کاریکاتور از من کشید، من پشت یک دکه بودم که کرکره اش تا نصفه پایین بود، باللایش هم پارچه نوشته بود: به علت گران فروشی تعطیل است.

این بازیگر محبوب سینما با اشاره به اقدامات مثبت دولت احمدی نژاد در تکریم هنرمندان گفت: امیدوارم این سنت تکریم هنرمندان که احمدی نژاد داشت در دولت جدید هم ادامه پیدا کند. من در همین دوران آلبومی از سکه و تقدیرنامه از دست رئیس جمهور گرفتم.

وی شجاعت احمدی نژاد را مثال زدنی دانست و اذعان داشت: خیلی جرات میخواهد بروی در جمع جودها (صهیونیست) و در مقابلشان بایستی. در همین سازمان ملل –البته همه شان بد نیستند- اما بروی و حرف مردمت را بزنی، واقعا آدم جگر داری بود این احمدی نژاد، حرف که میزد کمی جگر من خنک میشد.

بایرام لودر اخراجی ها با اشاره به شهادت برادرش اضافه کرد: هیچ گاه هیچ کس از جانبازان و خانواده های شهدا به طور شایسته یاد نمیکند، بسیاری از جانبازان هستند که بیست و هفت هشت سال است روی تخت بیمارستانند و خانواده هایشان از آنها نگهداری میکنند. برادر من شهید شد اما برخی از این جانبازان هستند که سالهاست دچار مرگ مغزی یا بیماری های فلج کننده شدند، باید از کسانی که به فکر این افراد هستند تشکر و قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: