« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تقدیر وزارت کشور از استاندار این استان به دلیل سرکشی مداوم از خانواده ایثارگران خبر داد.

 

به گزارش آوای دنا ،مجید محنایی اظهار کرد: رویکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از هر چیز در برنامه‌های مختلف به خصوص در سفرهای شهرستانی سرکشی و تقدیر و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران است.

معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در طول چند ماه از تصدی سید موسی خادمی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت منظم برنامه‌ سرکشی از خانواده محترم شهدا و دیدار با ایثارگران را در برنامه کاری خود قرار داده است.

این مسئول افزود: به همین منظور سرکشی از خانواده ۳۳ جانباز ۷۰ درصد در ایام دهه فجر انقلاب و شنیدن حرف آن‌ها و پی‌گیری مشکلات این جانبازان در دستور کار استاندار قرار گرفت.

وی گفت: اولین مقصد استاندار در هر سفر شهرستانی گلزار شهدا بوده و برنامه مدونی برای پی‌گیری مشکلات خانواده ایثارگران تهیه و تنظیم شده است.

محنایی از تقدیرنامه‌‌ای که توسط وزارت کشور به همین منظور به استان ارسال شده اشاره کرد و افزود: در این تقدیرنامه از سرکشی مداوم و پی‌گیری مشکلات ایثارگران توسط سید موسی خادمی تقدیر به عمل آمده است./فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: