« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
بعد از کلی کش و قوس و رایزنیهای دراز مدت و فشارهای سیاسی گویاموحد می آید...  

اوای دنا -  مدتهاست که بحث آمدن و نیامدن موحد سوژه خبری شده و هواداران وی روزی نسبتا ناراحت و روزی شاد و مسرورو ودر این بین سایتهای خبری استان نظرات مختلفی را ارائه می دادند .و اما در لحظه ارسال این خبر ،موضوع حضور یا عدم حضور ایشان رااز یکی از نزدیکان وی جویا شدیم که ایشان در پاسخ ما آمدن موحد را قطعی دانست و افزود در حال رایزنی جهت مرحله بعد از اعلام نامزدی ایشان هستیم وی اظهار داشت موحد طی بیانیه ای کاندیداتوری قطعی خود را اعلام خواهد نمودو گفت صلاح نبود این بیانیه در روز عید غدیر توزیع گردد.و اینک رقابت در شهرستان کهگیلویه دیدنی و شنیدنی خواهد بود .وبی شک عده ای عزم خود را برای فعالیت سیاسی جزم و عده ای مردد و عده ای منتظر تحولات بعدی خواهد ماند!
شاید اینجاست که حجت السلام بزرگواری فرصتی را مغتنم شمرده و به استراتژی خود در قبال دوستان قدیمی و جدید خود بپردازد.

ولی یک نکته برای اینحقیرمبهم است و آن اینکه ایا تشکیلات حزب الهی ها و یا به اصطلاح محلی خودمون حزبیها دو باره و با همان انگیزه قبلی راه خود را ادامه خواهند داد و یا خیر؟

و همچنین آیا نیروهای فکری جریان موحد که در دوران چهارساله بزرگواری مسولیتهایی را گرفتند،حاکمیت این سید را به نفع جریان خودرقم خواهند زد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: