« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
حضور چهره‌هاي سياسي، جناح‌ها و جريان‌هاي سياسي اعم از مستقل‌ها، اصلاح طلبان، اصولگرايان، حاميان دولت و ... اين نويد مسرت‌بخش را مي‌دهد كه تأكيد مقام معظم رهبري مبني بر حضور همه گرايش‌ها و سليقه‌هاي سياسي محقق شده است

آوای دنا-اسدا... رباني‌مهر:با پايان ثبت‌نام انتخابات رياست جمهوري، نويد اتفاق افتادن حماسه‌اي ديگر از ملت ايران كم كم طنين‌انداز شده است، حضور چهره‌هاي سياسي، جناح‌ها و جريان‌هاي سياسي اعم از مستقل‌ها، اصلاح طلبان، اصولگرايان، حاميان دولت و ... اين نويد مسرت‌بخش را مي‌دهد كه تأكيد مقام معظم رهبري مبني بر حضور همه گرايش‌ها و سليقه‌هاي سياسي محقق شده است و در انتخابات 24 خردادماه حماسه بزرگ ديگري در ايران اسلامي رخ خواهد داد كه بار ديگر تعجب ديگر كشورها را برخواهد انگيخت.

از ماه‌ها پيش دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران كه در هر دوره‌اي سعي دارند با بزرگ كردن يك موضوع، به نظام جمهوري اسلامي ضربه بزنند، اين بار نيز بحث انتخابات را در پيش گرفتند و شروع به سمپاشي نمودند، از دخالت در انتخابات تا زير سؤال بردن نهادهاي نظارتي و بعد از آن نيز عدم حضور در انتخابات و در برهه‌اي از زمان نيز انتخابات آزاد را مطرح كردند و البته با هوشياري و بصيرت مردم همه اين توطئه‌ها نقش بر آب شد تا شكستي ديگر براي آنها رقم بخورد، آنها سال 84 و 88 شعار تحريم انتخابات را مطرح كردند اما حضور ميليوني مردم پاي صندوق‌هاي رأي باعث شد كه آنها در اين موضوع شكست بخورند و ملت بزرگ ايران اسلامي پيروزي بزرگي را با اين حضور خود رقم زدند و هم اكنون نيز همان شيوه‌هاي تكراري گذشته را در پيش گرفته‌اند كه اين بار نيز رهبر فرزانه انقلاب اسلامي با تدبير خاص خود جواب آنها را دادند و انتخابات در جمهوري اسلامي را يكي از اصولي‌ترين و آزادترين انتخابات در ميان همه كشورهاي دنيا عنوان كردند و در انتخابات اخير نيز حضور چهره‌هاي شاخص سياسي از جناح‌هاي مختلف بيانگر همين موضوع است كه انتخابات در كشور ما جايگاه بسيار بالايي دارد و همه سلايق و گرايش‌هاي سياسي مي‌توانند در كشور نقش ايفا نموده و در سرنوشت سياسي كشورشان تأثيرگذار باشند.

به هر حال آخرين روز ثبت‌نام انتخابات رياست جمهوري و حضور چهره‌هاي سياسي با گرايش‌هاي سياسي مختلف در انتخابات نشان داد كه حماسه‌اي ديگر در حال اتفاق افتادن است و بهانه‌اي براي دشمنان نظام و رسانه‌هاي غربي براي تخريب نظام از طريق زير سؤال بردن انتخابات رياست جمهوري وجود ندارد، هر چند در گذشته نيز ادعاهاي آنها واهي بوده و با واقعيت فاصله داشته است، بطور مثال در سه سال اخير بيش از پنج قطعنامه عليه جمهوري اسلامي ايران با موضوع حقوق زنان صادر شده است اما براي كشور عربستان كه زنان حق ادامه تحصيل، مسافرت، رانندگي و حضور در فضاهاي عمومي را ندارند حتي اعتراضي هم نشده است و اين نشانه برخورد دوگانه و غيرواقعي غربي‌ها با موضوع حقوق بشر است و البته اين سياست‌ها براي افكار عمومي دنيا ديگر نمي‌تواند قابل قبول باشد.

به هر حال سخن مقام معظم رهبري مبني بر حضور همه سلايق و گرايش‌هاي سياسي با پايان ثبت‌نام كانديداها محقق شده، اميدواريم كه شاهد يك حضور باشكوه در نهايت اقتدار و عزت جمهوري اسلامي باشيم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
0
با نظر شما موافق هستم اگر فرصت طلبان و اقتدارگرایان اجازه رقابت 3 ضلعی و حتی 4 ضلعی را هم بدهند
100/
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
0
جلیلی مردی از تبار عدالتمندان/مردی از جنس مردم
بدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
0
0
به هرحال انتخابات آینده، سه قطبی خواهد بود. در یک سو اصلاح‌طلبان هستند که با تمام قوا به صحنه آمده‌اند، سوی دیگر جریان دولت و احمدی ‌نژاد است (حال با هر کاندیدایی که حمایت احمدی‌نژاد را داشته باشد) و قطب سوم اصولگراها هستند . انتخابات عرصه همین رقابت‌ها و همین تصمیم‌هاست. باید براساس شرایط موجود و با توجه به جریانات مختلف و حرکت و نقشه آنها تصمیم درست و مقتضی را گرفت وگرنه احتمال باخت وجود دارد.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
0
0
آمدن هاشمی به صحنه انتخابات، معادلات را کمی به سود جریان اصلاحات سنگین‌تر کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: