« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
بنده به عنوان خدمتگزار اين مردم،‌ نهايت تشكر ،‌ سپاس، ‌قدرشناسي و قدرداني خود را به حضور آحاد مردم استان ابزار مي دارم و عزت مندي همگان را از خداوند سبحان ،‌آرزومندم.


اوای دنا:به گزارش  پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ حسين صابري استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: مردم با بصيرت و هوشيار ايران اسلامي بار ديگر با حضور پرشور و ميليوني خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن،‌ ثابت كردند با وجود مشكلات،‌ هيچ گاه از اصل نظام رويگردان نبوده و با تمام وجود از اسلام ، انقلاب و ارزش هاي آن،‌ دفاع كرده و عزت و عظمتي را كه به واسطه انقلاب اسلامي به آن دست يافتند با هيچ چيز ديگري معامله نخواهند كرد.‌
بي ترديد هدف همه مردم از حضور گسترده ،‌ پرشور و آگاهانه خود ،‌ در راهپيمايي عظيم يوم الله 22 بهمن،‌ اعتلاء و سربلندي بيش از پيش نظام اسلامي،‌ تبعيت از فرامين ولي فقيه و مأيوس ساختن دشمنان و معاندان اسلام و انقلاب بوده است .
مردم استان كهگيلويه و بويراحمد كه همواره در همه صحنه ها و عرصه هاي حضور ، ‌زبانزد بوده اند ، ‌اين بار نيز با شركت آگاهانه،‌ مسئولانه،‌ پرشور و انقلابي خود در جاي جاي استان، ‌با آرمان هاي بلند امام راحل عظيم الشأن (ره) و شهداي گرانقدر،‌ تجديد ميثاق نموده و ولايتمداري خود را بارديگر به رخ همه بدخواهان نظام و انقلاب كشيدند.
حقيقتا ، بهترين تشكر و تقدير از اين مردم با وفا و قدرشناس ،‌ ‌عمل به اصول بر اساس موازين حق و حقانيت و خدمت روز افزون و بي شائبه به ايشان است و بنده به عنوان خدمتگزار اين مردم،‌ نهايت تشكر ،‌ سپاس، ‌قدرشناسي و قدرداني خود را به حضور آحاد مردم استان ابزار مي دارم و عزت مندي همگان را از خداوند سبحان ،‌آرزومندم . ان شاء الله
سيد حسين صابري
استاندار كهگيلويه و بويراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: