« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
طی حکمی؛
طی حكمی از سوی محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، «محمد شریف اسلامی نژاد» به عنوان رئیس حوزه هنری استان كهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از پایگاه حوزه هنری، محمد شریف اسلامی نژاد به تازگی و در حكمی كه از سوی محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری صادر شده، به سمت ریاست حوزه هنری استان كهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در حكم صادره از سوی محسن مومنی‌شریف، خطاب به محمد شریف اسلامی نژاد آمده است:

«نظر به پیشنهاد مدیركل محترم امور استانها و مجلس حوزه هنری و با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان، به موجب این حكم برای مدت سه سال به عنوان رئیس حوزه هنری استان كهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

مردم غیور استان كهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ معاصر با هدایت علمای بزرگ و برخورداری از روحیه سلحشوری و محبت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، دین خود را به كشور عزیزمان ادا نموده‌اند، علی‌الخصوص در طول دوران پر افتخار دفاع مقدس حضور پرشور جوانان و مردان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل مثال زدنی است، در كنار این افتخارات، طبیعت زیبا و كوهستان‌های مرتفع در این منطقه خود زمینه‌ساز تولید آثار گرانقدر هنری می‌تواند باشد.

امید است در طول دوران مدیریت شما با تاكید به سند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار فاخر هنری، ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان متعهد و تربیت هنرمندان جوان و علاقه‌مند به انقلاب شكوهمندمان باشیم.

دوام موفقیت و سربلندی در خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر را برای شما و سایر همكاران محترم از درگاه خدای متعال خواستارم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: