« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
در حالی که کهگیلویه و بویراحمد آماده میزبانی از هیات دولت بود اما مقصد بعدی کاروان تدبیر و امید استان مرکزی خواهد بود و پس از آن تنها استان باقی مانده در سفرهای هیات دولت کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در حالی که تیم مدیریت استان و برخی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی آماده سفر هیات دولت به استان بودند اما اخبار دریافتی روزنامه امید مردم حاکی از آن است که مقصد بعدی سفرهای استانی حسن روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

زمان سفر هیات دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم مردادماه اعلام شده بود و حتی از سوی نماینده بویراحمد و دنا زمان دقیقی برای این سفر اعلام شد که توسط روابط عمومی معاونت اجرایی ریاست جمهوری تکذیب شد.

بر اساس این گزارش  احتمالا مقصد سی امین سفر استانی کاروان تدبیر و امید استان مرکزی خواهد بود و پس از آن تنها استان باقی مانده در سفرهای هیات دولت کهگیلویه و بویراحمد است که حسن روحانی به همراه هیات دولت احتمالا در فرصتی دیگر به این استان سفر می‌کند./امید مردم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: