« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
رتبه دوم شعر آزاد نخستین جایزه ادبی دانشجویی اهواز نصیب دانشجوی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
رتبه دوم در بخش شعر آزاد نخستین جایزه ادبی دانشجویی اهواز به پریا ایزدپناه عضو کانون ادبی نیماد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان رسید و از همین دانشگاه در بخش شعر سنتی از آقای دانیال موسوی نائب دبیر کانون ادبی نیماد نیز تقدیر به عمل آمد.

نخستین جایزه ادبی دانشجویی ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد و از مجموع ۸۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از ۸۱ دانشگاه کشور ۲۰ داستان کوتاه و ۲۹ شعر در دو بخش سنتی و آزاد انتخاب شدند .

در بخش شعر آزاد، فرحناز حمزه از دانشگاه آزاد شهرضا رتبه نخست، فاطمه بیرانوند از دانشگاه لرستان و پریا ایزدپناه از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان مشترک رتبه دوم و شجاع گلمرایی رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

رتبه های اول تا سوم در بخش داستان به ترتیب به دلبر یزدان پناه از دانشکده علمی کاربردی اهواز، مجید خادم از دانشگاه پیام نور اهواز و سید حامد قارونی از دانشگاه آزاد اسلامی رسید .همچنین در این بخش ثریا عبدی از دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره)شایسته تقدیر شناخته شد .

مرضیه معصومی از دانشگاه علوم و تحقیقات بوشهر، فرزانه شریفات از دانشگاه جندی شاپور اهواز و علی سلیمانی از دانشگاه پیام نور تهران رتبه های اول تا سوم را در بخش شعر سنتی بدست آوردند و ثامره فرهود نیز شایسته تقدیر معرفی شد .

در این مراسم  از دکتر صالح حسینی، نویسند و مترجم خوزستانی و استاد بازنشسته دانشگاه شهید چمران اهواز، به پاس چندین سال خدمات او در دانشگاه تجلیل شد.  همچنین از محمود سجادی‌فر، شاعر پیشکسوت خوزستانی، در زادروز او تجلیل شد.

                                                                                                    

در حاشیه این تجلیل از کتابی به نام «نیلوفر بیدار» که درباره صالح حسینی است و به کوشش فردین کوراوند جمع‌آوری شده رونمایی شد.سپس از  دو کتاب «به روایت رود» گزیده داستان‌های نخستین جایزه ادبی دانشجویی اهواز و «از چشم رود» گزیده شعرهای جایزه ادبی اهواز که توسط بهمن ساکی و منوچهر جوکار گردآوری شده بودند رونمایی شد.شایان ذکر است کارگاه شعر با حضور بهزاد خواجات و بهزاد زرین پور در محل معاونت فرهنگی سالن شهید شهریاری و کارگاه داستان نویسی نیز با حضور ابوتراب خسروی در سالن آمفی تئاتر کشاورزی دانشگاه چمران برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: