« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
به مناسبت روز کارآفرینی انجام شد؛
به مناسبت روز کارآفرینی از بانوی کارآفرین نمونه در شهرستان دنا و مادر ۹ فرزند(3 پسر و 6 دختر ) در همایش جمعیت جوانی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت روز کارآفرینی از بانوی کارآفرین نمونه در شهرستان دنا و مادر ۹ فرزند(3 پسر و 6 دختر ) در همایش جمعیت جوانی تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار دنا ؛ امام جمعه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین واهبی زاده طی سخنانی تشکیل قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت و ازدواج در شهرستان دنا را ضروری دانست.

امام جمعه دنا:پدیده شوم فرزند حیوانی باعث فروپاشی خانواده می‌شود.

امام جمعه ی شهر سی سخت افزود:پدیده شوم فرزند حیوانی باعث فروپاشی خانواده می‌شود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام امیدبخشی روحانی مستقر شهر پاتاوه و خانواده ی عاطفی از حمایتهای حجت الاسلام والمسلمین واهبی زاده امام جمعه ی شهرستان دنا و حجت الاسلام والمسلمین عمویی نسب سرپرست اداره ی تبلیغات دنا و دکتر یزدانپناه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان دنا تقدیر و تشکر نمودند.همچنین از بانوی کارآفرین نمونه در شهرستان دنا و مادر ۹ فرزند(3 پسر و 6 دختر ) نیز تجلیل بعمل آمد.

تصاویر را در پایان مشاهده می کنید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: