« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
مشاور جهادی دکترقالیباف خبر داد؛
مشاور جهادی دکترقالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی از توزیع تجهیزات ورزشی به 75 میلیون تومان در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مهرداد کریمی در گفتگو با آوای رودکوف با اعلام این خبر گفت؛ در هفته های گذشته به صورت دقیق و سراسری از شهرستان کهگیلویه بازدید کردم و تمام نیاز ها را برسی و تا حد امکان پیگیری و حل کردم.


مشاور جهادی دکترقالیباف بیان کرد: شهرستان کهگیلویه با جمعیتی بالغ بر ۵۷٬۰۳۶ نفر دارد که بسیار به ورزش علاقه مند هستند و جوانانی با استعداد دارند و در سطح شهرستانی ، استانی ، کشوری ، و حتی بین المللی مقام کسب کردند و گفت: طبق این بازدید ها یکی از مشکلات این شهرستان بیشتر در حوزه ورزش بود که با رایزنی هایی که داشتم توانستم تجهیزات برای آنها بفرستم.

کریمی بیان داشت " توزیع این وسایل براساس نیازهای این شهرستان بمنظور افزایش سرانه ورزشی و تکمیل اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در چند روز اخیر ارسال شده است.

وی افزود: در آینده با توجه به ساماندهی و هماهنگی های لازم انجام شده با هیات های ورزشی هر شهرستان تلاش داریم به مناطق کم برخوردار استان بیش از گذشته توجه کنیم.

کریمی گفت: تجهیزات ارسالی ورزشی شامل همه موارد مورد نیاز این شهرستان می باشد که به برخی از این تجهیزات به روستای این شهرستان ارسال شد و با اعتباری باِلغ بر 75 میلیون تومان می باشد.

مشاور جهادی دکترقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کردکرد:  توجه ویژه به ورزش روستایی و تجهیز خانه های ورزش روستایی علاوه بر توسعه ورزش  پیشرفت ورزش هر منطقه موجب می شود که ارتباط بین ورزش محلات با ورزش قهرمانی در شهرها برقرار شود.

مشاور جهادی دکترقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای ارسال تجهیزات ورزشی به شهرستان بهمئی خبر داد و گفت : ان شاءالله با تمام وجود تلاش خود را می کنم که بتوانم وسایل خوبی برای این شهرستان هم خرید داری و ارسال کنم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: