« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
در استانه دهه فجر؛
جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده با موضوع برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده با موضوع برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.


حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله گفت:انقلاب اسلامی در ادامه مکتب سعادت بخش و نجات بخش اهل بیت، توسط بیت امام خمینی( ره )برقرار شد.

وی افزود:انقلاب اسلامی حقیقتا برکات مادی و معنوی زیادی برای کشور ما داشته و قابل مقایسه با دوران ستمشاهی و پهلوی نیست. 

حجت‌الاسلام الهی نیا تاکید کرد:دشمنان اسلام و معنویت تلاش می کنند به هر شیوه ای برکات نظام را کم رنگ کنند،اما به لطف پرودگار، انقلاب با قدرت راه خود را ادامه خواهد داد.


 در ادامه سرهنگ ویسی از همه ادارات و نهادها خواست به صورت میدانی در برنامه های دهه فجر شرکت کنند. وی گفت:دهه فجر اختصاص به اداره خاصی ندارد و متعلق به همه ماست و همه باید احساس وظیفه و تکلیف کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه لنده با انتقاد از بعضی ادارات گفت:در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۹۱شهید شهرستان، خیلی از ادارات پای کار نیامدند  و به تعهدات خود عمل نکردند.

سرهنگ ویسی در پایان از فرماندار خواست تذکرات لازم به ادارات، جهت همکاری در برگزاری مراسمات داده شود.


در پایان حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:باید،همه همتمان را به کار بگیریم تا با دخیل کردن مردم جشن‌های با شکوهی همزمان با سراسر کشور داشته باشیم. 

وی افزود:انقلاب اسلامی عزت و استقلال را به ما هدیه داد و همین امر تفاوت ویژه انقلاب ما با سایر انقلاب های دیگر دنیاست.

امام جمعه لنده در ادامه گفت: باید با تبیین خدمات بیشمار نظام اسلامی و امید دادن به مردم در ادامه مسیر انقلاب همه تلاشمان را به کار بگیریم و برنامه ها باید توام با نشاط و حس امید در مردم و جوانان باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین