« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
اخبار و گزارشات گروههای جهادی؛
عنبریان گفت:هدف این قرارگاه جهادی فضاسازی متناسب با این ایام عظیم الشان در خیابان ها و محله های استان میباشد تا سال به سال مراسمات ایام فاطمیه به شکل وسیع و قابل توجهی برگزار گردد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ جواد عنبریان ، مسئول قرارگاه جهادی مهدویون مدافعان حرم  ، با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه جهادی ویژه ایام فاطمیه گفت: در ایام فاطمیه و غدیر معتقدیم باید فضاسازی شهر به گونه‌ای باشد که هر کس وارد منطقه می‌شود، متوجه ایام فاطمیه شود و این عزاداری‌ها و هیأت‌ها مختص ایام محرم نباشد.


وی افزود: موکب‌هایی که در ایام محرم فعالیت خیابانی داشتند را تشویق کردیم تا موکب‌هایشان را در ایام فاطمیه نیز برپا کنند. موکب‌های فاطمیه در برخی از خیابان‌های استان خوشبختانه از موکب‌های ایام محرم شلوغ‌تر شده و مردم بیشتر از آن استقبال می‌کنند. 


 عنبریان در ادامه بیان کرد:هدف این قرارگاه جهادی فضاسازی متناسب با این ایام عظیم الشان در خیابان ها و محله های استان میباشد تا سال به سال مراسمات  ایام فاطمیه به شکل وسیع و قابل توجهی برگزار گردد.


مسول قرارگاه جهادی مهدویون مدافعان حرم ادامه داد:این قرارگاه به لطف خداوند منان و با همکاری گروه جهادی حضرت زینب (س) و جمعی از عاشقان مادر اهل بیت علیهم السلام امسال را پررنگ تر و باشکوهتر از سالهای قبل  اجرا می نماید و موکب قرارگاه جهادی مدافعان حرم هم اکنون در گچساران- بلوار ولی عصر پایین تر- از ورودی محله لبنان  با همکاری پایگاه مقاومت مسجد امام سجاد(ع){لبنان}به سمت مرکز شهر دایر و آماده پذیرایی از عزاداران و عاشقان اهل بیت می باشد.
فیلم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: