« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
طی مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
آئین تودیع و معارفه فرماندار بهمئی طی مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار و « علی محمدی» به عنوان فرماندار معرفی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی، تودیع و معارفه اولین فرماندار دولت سیزدهم در شهرستان بهمئی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد،سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئولان شهرستانی برگزار است.

برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم

حکمت الله سنائی فرماندار سابق شهرستان بهمئی در ابتدای این مراسم گفت :خدای بزرگ را شاکرهستم که بیش از ۴سال خدمت مردم شریف و نیک اندیش شهرستان بهمئی بوده ام و سعادت خدمت به این عزیزان را داشتم.

وی ادامه داد: ما برای خدمت به این مردم و توسعه و آبادانی این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم و برای توسعه در گردشگری ماغر فقط ۳جلسه با نماینده ماهشهر  داشته ایم و دوستان وزارت نفت را بارها به این شهرستان  برای رفع موانع شهرستان دعوت کرده ایم و در جهت رفع موانع جلسات متعددی برگزار کردیم.

سنائی در خصوص استخدام های بخش مختلف دولتی در این شهرستان گفت: هرگاه فرصت  استخدامی در این شهرستان بوده،  آزمون استخدامی برگزار کردیم تا در بین همه اقشار عدالت برقرار شود .

وی در خصوص انتخابات اخیر گفت :یکی از سالم ترین انتخابات، انتخابات این دوره مجلس و ریاست جمهوری بوده است،  و حتی کسانی که  پیروز انتخابات نشدند تقدیر و تشکر کردند.

فرماندار سابق شهرستان بهمئی در خصوص آمار جرائم و سطح امنیتی این شهرستان گفت :در بحث آمار جرائم و خودکشی،به نسبت سالهای قبل  بسیار بهتر هستیم و این با همکاری دادستان ،امام جمعه ،و لطف و تعامل مردم و ریش سفیدان در شهرستان بهمئی بوده است.

مشکل آب شرب لیکک بعد  از ۱۲ سال هنوز حل نشد!!

در ادامه حجت‌الاسلام محمد یوسف افروغی امام  جمعه شهرستان بهمئی گفت: ما به این دولت رای دادیم که دولت جهادی و بدون رانت و فساد باشد و مردم این انتظار را دارند،در جهت رفع مشکلات مردم تلاش مجدانه و میدانی انجام دهند.

وی ادامه داد :ما در زمینه فرهنگی و اقتصادی سند بومی مخصوص این استان برای رفع این مشکلات را نداریم و می طلبد این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

افروغی در خصوص بحث آب شرب  شهرستان بهمئی گفت :بیش از ۱۲ سال به مردم قول داده شده و تا به امروز این مشکل حل نشده است و از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم این مشکل را به جد پیگیری کنند و شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی در آخر در خصوص بیمارستان لیکک گفت بیمارستان هایی که با بیمارستان لیکک شروع شدند ۲سال از افتتاح آن می گذرد و اما بیمارستان لیکک نه تنها افتتاح نشده است بلکه کماکان با مشکلات متعددی برای افتتاح مواجه است.

مدیرانی انتخاب شوند که مال اندوز نباشند

سید علی احمد زاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر تشکر از این استقبال با شکوه، از مردم و مسئولان  شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد و گفت :  توفیق خدمت در جهاد سازندگی شهرستان بهمئی را به مدت ۱سال داشته ام و علاقه ای زیادی به این شهرستان و مردم غیور و متدین بهمئی دارم و قطعا نگاه ویژه ای به شهرستان بهمئی خواهم داشت.

وی در خصوص  انتخاب فرماندار لیکک گفت : فرصت کم است و کار انجام داده زیاد است ولی کار انجام نشده زیاد تر است و برای این موضوع برای هر منطقه فرمانداری را انتخاب کردیم که آشنا به شهر و مناطق باشد تا همانطور که عرض کردم فرصت را از دست ندهیم .

احمد زاده نکاتی را به علی محمدی فرماندار جدید لیکک گفت و اشاره کرد : ما باید خدا را در همه کارها در نظر بگیریم و بدانیم که مردم ولایی و عشق به اهل بیت دارند و این مردم انتطار دارند خدمت انقلابی ،اهل بیتی، و خدمت صادقانه انجام شود ، و با خدمت به این مردم سربلند در درگاه خداوند و اهل باشید‌.

وی ادامه داد :مشکلات مردم را برطرف کنید و مردم مشکلات زیادی دارند و از شما می خواهم که گره گشای مردم باشید،حتی زمانی که کاری از دست شما بر نمی آید با فکر و تامل بیشتر به دنبال راهکاری باشید تا هر شخصی که به شما مراجعه می کنند ناامید از در اتاق شما بیرون نیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخاب مدیران شهرستان بهمئی گفت :باید کسانی که انتخاب می کنید، مال اندوز نباشند و با تمام توان برای خدمت به مردم کار کنندو ماهم حمایت می کنیم تا با پای کار بودن بخشی از این مشکلات این مردم شریف را حل کنید .

احمد زاده در خصوص آب شرب شهرستان بهمئی گفت:  برای آب رسانی شهرستان بهمیی اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آب شرب شهرستان بهمئی تخصیص داده ایم.

وی در خصوص تکمیل بیمارستان لیکک گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان لیکک و افتتاح آن در نظر گرفته شده است.
برای سد ایلی آباد ۳۶ میلیارد تومان ،  و ۳میلیار تومان برای شهرک گلخانه های لیکک و ۱۰ میلیارد تومان برای جاده های روستایی اختصاص داده شده است.

تلاشم فقط برای خدمت است نه برای بیشتر ماندن

علی محمدی فرماندار جدید شهرستان بهمئی هم  گفت:مردم بهمئی  مردمی بسیار دوستداشتنی و انقلابی هستند و در مسائل  سیاسی انتخابات بالاترین آمار در انتخابات را دارند و نمونه آن در یادواره شهدا که در شهرستان بهمئی برگزار شد ،و سردار سلامی این موضوع را بارها بیان کرد.

وی ادامه داد این مردم مستحق خدمتت بسیار هستند و هرکاری که برای این مردم انجام دهیم بازهم کار کوچکی است و باید هر آن چیزی که در توان داریم برای خدمت به این مردم به کار گیریم.

محمدی ادامه داد: بنده ۴مرتبه تودیع شدم و می دانم روزی خواهد آمد که خواهم رفت و تمام تلاش خود را خواهم کرد که روزی که از این منصب رفتم به عقب برگردم و ببینم چه کارهایی برای خدمت به مردم انجام داده ام، و تلاشم فقط برای خدمت است نه برای ۱روز بیشتر ماندن در این مقام .

محمدی در پایان گفت : ازهمه عزیزان در خواست می کنم که همه باهم در راستای خدمت به مردم شریف بهمئی یکدل و یکپارچه و جهادی پایکار باشیم و درخواست یاری می کنم و دست همه شما بزرگواران را برای کمک به خدمت به مردم شریف بهمئی می فشارم .



عکس و گزارش از ؛ سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین