« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
اجتماعی؛
جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تصادف مرگبار تریلی با اتوبوس در محور کاشان به قم، در پیام هایی درگذشت جانباختگان این حادثه ناگوار را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و تشکلهای مردمی در پی حادثه  تصادف مرگبار تریلی با اتوبوس در محور کاشان به قم، در پیام هایی درگذشت جانباختگان این حادثه ناگوار را تسلیت گفتند.


پیام تسلیت استاندار وامام جمعه یاسوج

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی مشترک جان باختن تعدادی از هم استانی ها در حادثه تلخ تصادف اتوبوس دهدشت به تهران را تسلیت گفتند.

 در این پیام آمده است:

پروردگارا، یاریمان کن تا در مصائب و حوادث ناگوار دل به آستان حضرت تو بسپاریم و از تو بخواهیم تا آرامش و صبر را بر ما ارزانی فرمایی.

با تأسف و تالم، حادثه ناگوار و جانسوز تصادف منجر به فوت و زخمی شدن تنی چند از هم استانی‌های عزیزمان در مسیر تهران موجب اندوه فراوان شده است.

مصیبت بزرگ است و جانکاه، لیکن راضی بودن به قضای الهی و توسل به حضرات معصومین (ع) برای سکوت و آرامش مورد توصیه بزرگان است.

با ابراز همدری صمیمانه با خانواده‌های داغدار، برای پیگیری امور، تسکین آلام خانواده‌ها و رسیدگی به حال مجروحین حادثه، پیگیری‌ها صورت گرفته و دستورات لازم صادر شده است.

پیام تسلیت نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

 حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پی تصادف اتوبوس "دهدشت- تهران" در محور "کاشان - قم" پیامی تسلیتی صادر کرد.

 در این پیام آمده است؛

در کمال تاثر و تعلم درگذشت هموطنان و همشهریان عزیزم در سانحه تصادف بامداد امروز که برای اتوبوس مسافربری دهدشت به تهران در محور کاشان _ قم اتفاق افتاده هم ما و هم استان کهگیلویه و بویراحمد را به سوگ نشاند و خانواده های بسیاری را عزادار کرد، تسلیت عرض می کنم.

پیام تسلیت نماینده بویراحمد ؛ دنا و مارگون

مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پی تصادف اتوبوس "دهدشت- تهران" در محور "کاشان - قم" پیامی تسلیتی صادر کرد.

در شرح این پیام تسلیت چنین آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
"الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ”

در نهایت تاسف و تأثر باخبر شدیم که در اثر سانحه دلخراش تصادف برای اتوبوس دهدشت به تهران تعدادی از مسافران و هم‌استانی‌های عزیزمان کشته و مجروح شده‌اند. حادثه تلخ و حزن‌آفرینیست و کلمات قادر به بیان اندوه و حسرت این رخداد نیستند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده این حادثه، این واقعه تلخ و دردناک را به عموم مردم استان و بخصوص مردم شریف و نجیب کهگیلویه بزرگ تسلیت عرض نموده
و ضمن آرزوی سلامتی برای مصدومان از درگاه خداوند متعال برای برای بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت هاشمی پور در پی سانحه اتوبوس

نماینده سابق مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی سانحه تصادف اتوبوس دهدشت به تهران و فوت تعدادی از مسافران را تسلیت گفت .

 در پیام تسلیت عدل هاشمی پور آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون »

خبرناگوار، اندوهناک و بسیار حزن انگیز سانحه ی خونین پیش آمده برای اتوبوس مسافربری دهدشت - تهران موجی از غم و اندوه و تأثر را بر کشور، استان و خاصه کهگیلویه بزرگ مستولی نمود.
با قلبی آکنده از غم و اندوه و تألم و ابراز همدردی صمیمانه، مصیبت بزرگ جان باختگان را به عموم مردم به ویژه خانواده های محترم معزا و منسوبین تسلیت عرض می نمایم و برای مصدومان حادثه از خدای بزرگ طلب سلامتی  و شفای عاجل دارم.

غفران واسعه الهی برای مرحومان به معبود پیوسته و صبر جمیل برای بازماندگان از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

لازم می دانم از خدمات اورژانس کشور، سازمان هلال احمر و پلیس راهور تشکر نمایم.

همچنین از  خدمات و زحمات مجموعه وزارت بهداشت و درمان، خاصه کادر و پرسنل درمانی اورژانس و بیمارستان شهید بهشتی کاشان در رسیدگی و درمان فوری  مصدومان حادثه قدردانی می نمایم.


پیام تسلیت مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویر احمد

اسفندیار برخه در پیامی حادثه تلخ سانحه اتوبوس مسافربری دهدشت به تهران و جان باختن تعدادی از شهروندان کهگیلویه در این سانحه را تسلیت گفت.

در متن پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

ضایعه تلخ سانحه رانندگی بامداد امروز برای اتوبوس مسافربری دهدشت - تهران و جان باختن تعدادی از هم استانی هایمان موجب اندوه و تألم فراوان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به همه خانواده های داغدار مسافران این اتوبوس و مردم نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد، و بویژه مردم به سوگ نشسته در کهگیلویه بزرگ، رحمت، رضوان و معفرت واسعه الهی را برای جانباختگان  و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را از خداوند منان مسئلت نموده و از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.

پیام تسلیت جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد

جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی جان باختن تعدادی از هم استانی ها در حادثه تلخ تصادف اتوبوس دهدشت به تهران را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دردناک و  دلخراش  اتوبوس تهران_دهدشت و درگذشت ناباورانه  یازده نفر از هموطنانمان (هم استانی های مان) موجب  تأسف و تأثر فراوان گردید.

ضمن آرزوی شفای عاجل  برای آسیب دیدگان این حادثه غم انگیز، از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگانشان صبر جزیل  خواهانیم.

امید است سازمان های ذی ربط با جدیت نسبت به بررسی جوانب مختلف این حادثه غم انگیز و رفع دلایل آن، از تکرار  حوادث مشابه جلوگیری کرده و دیگر شاهد این اتفاقات غم بار و  ازدست دادن  عزیزانمان نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: