« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پدیده قاچاق کالا گریبانگیر این استان شده است گفت: در هر روز 500 دستگاه خودروی شوتی از مسیر کهگیلویه و بویراحمد تردد می‌کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید علی احمدی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور افزایش توان مقابله این استان با قاچاق کالا و ارز، می بایست امکانات استان متناسب با وضعیت موجود باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد گلوگاه مشخص و ثابت در یک نقطه به منظور به دام‌اندازی،کنترل و برخورد با خودروهای شوتی درزمینه مبارزه با کالاهای قاچاق ضروری است.

وی در تشریح نقش خودروهای شوتی در افزایش میزان قاچاق کالا درکهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: ناامن شدن جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد و بار مالی و خسارت جانی، از تبعات تردد چنین خودروهائی در مسیرهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بر لزوم و ضرورت تعیین تکلیف ایست بازرسی دائمی در میمند ( جاده یاسوج به اصفهان)تاکید کرد و متذکر شد: در حال حاضر چهار ایست بازرسی سیار در کهگیلویه و بویراحمد دایر شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ارزان بودن کالاهای قاچاق اشاره کرد و یادآور شد: این کالاها سلامت و اقتصاد کشور را خدشه دار می‌کنند.

وی وارد شدن آسیب جدی به حاکمیت و مردم و افزایش بیکاری در جامعه را از دیگر تبعات پدیده قاچاق برشمرد و اضافه کرد: برای کنترل پدیده قاچاق نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع هستیم.

مدینه صابری/خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: