« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
طی بیانیه‌ای صورت گرفت:
جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده طی بیانیه‌ای ضمن اعلام موجودیت به شرح اهداف این تشکل پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده طی بیانیه‌ای ضمن اعلام موجودیت به شرح اهداف این تشکل پرداختند.

آوای رودکوف

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"وماآخذ الله علی العلما، ان لا یقازوا علی کظه و لا سقب مظلوم”
اگر خداوند از علما عهد و پیمان نگرفته بود که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان سکوت نکنند، مهار شتر خلافت را بر کوهان آن انداخته و رهایش می کردم.”امام علی(ع)”

بدون شک آنچه آیینه تمام نمای نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجه تمایز آن با تمام دول حاکم بر جهان خواهد بود چیز جز عدالت نیست. عدالت چهره ی سیاست را زیبا و باثبات، قامت رعیت را استقامت و قوام، حریم مدیریت را شکوه و جمال می بخشد، عدالت تنها راه اصلاح جامعه و الفت زندگی است.آنچه که باعث ایجاد نقطه امید و کورسوی مستضعفین جهان خواهد بود و محرومان و زجرکشیدگان سراسر جهان را شیفته و واله این نظام الهی وسیاسی می نماید قوی سپید عدالتی بود که در سپهر سیاسی این نظام بالهایش را گسترانده بود، این تفکر واندیشه ریشه در نظرات و عقاید امامین انقلاب حضرت امام (ره) وامام خامنه ای (مدظله العالی) بوضوح مشهود و دغدغه آن بزرگواران بود.

گرچه در گذر زمان و کوران انقلاب ،علیرغم تاکیدات مکرر زعیم و رهبر حکیم انقلاب اسلامی این اصل حیاتی در سایه تفکر لیبرالها و جریانات غربگرایی مغفول ماند و موجبات یاس و حرمان دلدادگان نظام و پابرهنگان را می رفت که فراهم کند اما با نگرش و توجه دقیق و نافذ رهبری معظم این اصل مهم دوباره از حاشیه به متن رانده شد و به فرمایش آن عزیز فرزانه پیشرفت بدون عدالت در قاموس انقلاب اسلامی معنای نخواهد داشت.

در همین راستا و به منظور تحقق آرمان های انقلاب و عمل به فرمایشات و دغدغه های امامین انقلاب و بنا به پیشنهاد شورای مرکزی و شورای نظارت بر جریان مردمی عدالتخواه و با توجه به ظرفیت های انسانی موجود ؛ جریان مردمی عدالت خواه شهرستان لنده ضمن اعلان موجودیت رسمی در قالب تشکل خودجوش مردمی ،متشکل از نیروهای حر و آزاده ای که دلسوز نظام ومردم محروم این منطقه هستند به منظور دفاع از حقوق حقه محرومین و بسط و توزیع عدالت و مبارزه جدی با فساد و تبعیض، در هر لباس و قامتی و ردایی که باشند، فعالیت رسمی خود را در فضای مجازی و حقیقی آغاز خواهد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای کلیه خدمتگزاران و مدیران نظام مقدس اسلامی و آنانی که در راه احقاق حق مظلومان صادقانه قدمی برمی دارند ، اعلام می دارد:هرگونه کم کاری و اهمال و تخطی از وظایف مسئولین و تضییع حقوق محرومین و پابرهنگان انقلاب و حتی حقوق عامه را توسط هر شخص و مسئولی را برنمی تابد.

این جریان مردمی ضمن به چالش کشاندن جریانهای فاقد غنای گفتمان و بانیان ایجاد دوقطبی کاذب اصولگرایی و اصلاح طلبی موجود در بستر و فضای سیاسی جامعه نسبت به کشف و پیگیری دردهای مردم محروم و مستضعف که بحق ولی نعمتان انقلاب هستند اهتمام خواهد ورزید و با ارتباط موثر و مداوم با تودهای مردم محروم و زحمتکش سعی به جد در مطالبه گری حقوق حقه آنان با ایجاد کارگروههای تخصصی خواهد داشت کشف، جذب، رشد، سازماندهی و کادرسازی از عناصر حر و آزاده را از سراسر این شهرستان را مطمح نظر خود قرار خواهد داد.

از تمامی جریانات محافظه کار و انحصارطلب و اشرافیت طلبان اقتصادی و سیاسی و تمامیت خواه برائت جسته و به روشنگری پیرامون دوقطبی فقر و غنا خواهد پرداخت.

این جریان به حول و قوه الهی در قبال مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سطح تعاملات آن با رسانه ها و بهره گیری از ظرفیت رسانه ای در خصوص مطالبه گری و عدالت خواهی در راستای کاستن از آلام و رنج محرومین از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

"ان العدل میزان الله الذی وضعه للخلق و نصبه لاقامه الحق فلا تخالفه فی میزانه”
شورای مرکزی جریان مردمی عدالت خواهان شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: