« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
سیاسی؛
حضرت پور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گوید: متاسفانه فضایی ایجاد شده که بسیاری از مردم به این رسیدند که اغلب مسئولان در حال دروغ گفتن هستند.
رویداد 24: حضرت پور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گوید: متاسفانه فضایی ایجاد شده که بسیاری از مردم به این رسیدند که اغلب مسئولان در حال دروغ گفتن هستند.

روح الله حضرت پو، نماینده مردم ارومیه که چند روز پیش، نطقی انتقادی را علیه دولت از تریبون مجلس خواند، معتقد است:

* چند روز پیش از جلوی ساختمان بنیاد شهید رد شدم و با تجمع معترضانی که از جامعه هدف این بنیاد بودند، روبرو شدم. یعنی الان تفکری ظهور پیدا کرده که می‌گوید اگر اعتراض نکنید، حق‌تان را نمی‌توانید بگیرید.

* وقتش رسیده که آقایان مسئول به خودشان بیایند.

* واقعیت امر این است که با وضعی که با آن مواجه هستیم، ما نماینده‌ها دیگر جوابگوی مردم نیستیم. از طرفی، دلیل و مدرکی هم نداریم که بگوییم مشکلی که آن‌ها عنوان می‌کنند حل می‌شود یا مثلاً ثابت کنیم که کم‌کاری از سمت چه فرد یا افرادی بوده است.

*  مسئولان باید کنار مردم باشند، مخصوصاً در روز‌های سخت. چند روز شاهد اعتراضات مردم در خصوص کمبود آب بودیم که متاسفانه این موضوع هم امنیتی شده است. این مشکل اکنون در خوزستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و دیگر شهرها هست که تنها با برنامه‌ریزی و خردجمعی و عدالت قابل حل است.

* من اعتراض خودم که صدای مردم بود را در نطقم از تریبون مجلس اعلام کردم. عده‌ای از حرف‌های من ناراحت شدند و برخی هم تشکر کردند. بالاخره نماینده باید حرف دل مردم را بزند و آقایان نباید ناراحت شوند. ما نماینده دولت نیستیم، بلکه باید صدای رسای مردم دردکشیده باشیم. مدت‌هاست مردم در حال بدبین شدن به همه هستند. من به عنوان نماینده به برخی محافل که سر می‌زنم، متهم به دروغگویی توسط افراد حاضر در آن جمع می‌شوم. متاسفانه فضایی ایجاد شده که بسیاری از مردم به این رسیدند که همه مسئولان در حال دروغ گفتن هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: