« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
در نشست همفکری و اتحاد گروه‌های سیاسی اصولگرای شهرستان لنده عنوان شد:
جلسه کانون هم اندیشی انقلابیون شهرستان لنده به منظور همفکری و اتحاد گروه‌های سیاسی در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در این جلسه گفت:فرد انقلابی باید صداقت در گفتار داشته باشد و به تمام معنا ولایت پذیر باشد.


وی افزود: تقویت حرکت و مسیر انقلاب از دیگر وظایف فرد انقلابی است و امید آفرینی به جامعه مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

امام جمعه موقت لنده با تاکید بر استفاده از همه ی نیروهای انقلابی و عدالتخواه در مناسب دولتی اظهار داشت:ما باید با قاطعیت و شجاعت به جوانان مومن و انقلابی فرصت کسب تجربه بدهیم تا آینده مدیریتی بخش‌های مختلف را تضمین کنیم.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:در عرصه های مختلف پیشرفت کردیم و دشمن را به عقب راندیم و این امید را داریم که در عرصه اقتصادی که با بی تدبیری ها  کام مردم تلخ شده  هم موفق خواهیم شد.

الهی نیا تاکید کرد:انقلابیون باید دفاع منطقی از نظام و کشور داشته باشند و با قلم خود مردم را نسبت به انقلاب خوشبین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده با انتقاد از عملکرد شورای شهر گفت:مردم در وضعیت کرونایی و نامناسب و  به هم فشرده پای صندوق رای رفتند اما به آرای آنها بی احترامی شده است.

وی تصریح کرد:در دولت گذشته مصیبت‌های زیادی به مردم وارد شد اما با گذشته ۴ماه از دولت جدید این همه تخریب بی انصافی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به مناسبت های پیش رو مثل ۹دی و دهه بصیرت و سالگرد حاج قاسم سلیمانی گفت:شهید سلیمانی یک الگوی به تمام معنای انقلابی و اخلاص و انقلابی گری است و تشکیل چنین جلساتی در این راستا و برگزاری هر چه بهتر این مناسبت ها ضرورت دارد.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان گفت:پروازی بودن مدیران محکوم است و هر کس در این شهرستان مسئولیت گرفت باید سختی‌هایی که مردم می کشند او هم بکشد  و شایسته دولت انقلابی است که هر مسئولی در کنار مردم و در خدمت مردمش باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین