« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
آخرین خبر و آمار رسمی کرونا در استان؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 1014 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون از163 بیمار در بیمارستانهای استان 84 نفر مبتلای قطعی و 18 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 81 هزار 602 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه از 74 نمونه رپید تست 7 درصد موارد مثبت بوده که عمدتا در شهرستان کهگیلویه هستند تصریح کرد: از 450 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج حدود 19 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بود. 

دکتر یزدان پناه افزود: در وضعیت ناپایدار و شکننده ای هستیم که اگر همراهی مردم در کنترل بیماری نباشد آسیب جبران ناپذیری بر جامعه وارد خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش می کنیم دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و مروج آن باشند. اگر هر کس به سهم خود به توصیه های بهداشتی عمل کند می توانیم به کنترل نسبی بیماری دست یابیم.

وی افزود ضمن تشکر از مردم استان در همراهی با حوزه بهداشت در واکسیناسیون خود و فرزندان شان انتظار بر آن است که ضمن تکمیل واکسیناسیون  ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در کاهش محدودیت ها و بازگشایی ها به خصوص مدارس و دانشگاه ها داشته باشند تا شاهد موج های بعدی بیماری در استان نباشیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: