« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
در پیام تبریک رئیس دادگستری شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج عنوان شد:
رئیس دادگستری شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:ایرج علیبازی رئیس دادگستری شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسیج مدرسه عشق و مکتب عزيزاني است که در حساس ترين برهه هاي تاريخي اين مملكت با روحيه اي انقلابي و جهادي و وحدتي برگرفته از ايماني خدشه ناپذير و اراده اي سترگ همواره ياريگر حق و حقيقت بوده اند و در دفاع از اين آب و خاك از جان گذشته اند.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود، بلکه در تمام دوران انقلاب اسلامی حضور این نهادِ ارزشمندِ مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.

همچنین طی دو سال اخیر و هم اکنون حضور مستمر و نقش بسیج در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار کادر درمان و همکاری با مسؤولین امر در جهت شکست این ویروس منحوس و همچنین نقش ارزنده‌ی این نهاد مقدس در طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون و کمک مومنانه، ستودنی و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان سرافراز، مداومت در پیمون راه شهدای والامقام را از خداوند متعال خواهانم و امید دارم در راستای اعتلای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین