« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
نکته مهمتر اینکه تنها خانه مستقر در این محل نیز از آزار و اذیتها و نا امنی خود نیز گلایه دارد که در ادمه درد دلهای تنها کودک این خانه و این منطقه را با هم می شنویم.....
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛بیش از بیست و یک سال است که از سفر رهبر معظم انقلاب به استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمایش ایشان مبنی بر تخصیص اراضی مسکونی به خانواده‌های مستضعف در تپه دم مالی سروک یاسوج میگذرد.

و اگرچه مسولان وقت سعی در تحقق فرمایش معظم له را داشتند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز بعد از سفر مقام معظم رهبری اعلام کرد بود که به خانواده‌های نیازمند زمینی در تپه دم مالی سروک  واگذار می‌کند و حتی گفته شده است روال ثبت سند زمین‌ها نیز طی شده است و حتی این زمین‌ها داری سند مادر نیز می باشند اما علیرغم وعده و عیدهای این چند دهه هنوز هیچ اقدام موثری به منظور تحقق فرمایش مقام معظم رهبری صورت نگرفته است تا متقاضیان و مردم مستضعف این دیار همچنان چشم انتظار این مطالبه به حق خود باشند.

و نکته مهمتر اینکه تنها خانه مستقر در این محل نیز از آزار و اذیتها و نا امنی خود نیز به شدت گلایه دارند که در ادامه درد دلهای تنها کودک این خانه و این منطقه را که مدعی است مادرم را با سنگ زدند و ....... با هم می شنویم.

از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و نیز مسولان دولت سیزدهم عاجزانه در خواست می شود تا ضمن رفع مشکل فوق و اقدام موثر برای تحقق این مصوبه سفر استانی مقام معظم رهبری پشت پرده چندین ساله این ماجرا را برای مردم تشریح نمایند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: