« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: تلاش مسئولین اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور نویدبخش گره گشائی از این مشکلات می باشد که چندین شرکت آبفا در سراسر کشور با آن مواجهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف خبرنگار از یاسوج به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد، اسفندیار برخه با اعلام این خبر اظهار داشت: طی جلساتی که با معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار گردید بررسی های لازم و تمهیدات و تدابیر مقتضی در راستای  پرداخت معوقات آبداران اتخاذ گردیده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: تلاش مسئولین اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور نویدبخش گره گشائی از این مشکلات می باشد که چندین شرکت آبفا در سراسر کشور با آن مواجهند.

وی با اشاره به اینکه آبداران نیروهای پیمانکار هستند، گفت: به دلایل اخلاقی، انسانی و اداری که متعهد به آن هستیم، مشکلات مالی آبداران را در جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان بصورت چهره به چهره با وزیر محترم نیرو و بعنوان یکی از مطالبات مهم شرکت آب و فاضلاب استان از مهندس محرابیان در پنجمین سفر ریاست محترم جمهوری و هئیت دولت به استان مطرح و بصورت مکتوب نیز تقدیم، که خوشبختانه توجه ویژه و دستورات ایشان تاکنون موجبات تشکیل چندین جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولین امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و اعلام میزان بدهی آبفا به شرکت های طرف قرارداد با  آبداران گردیده و امیدواریم تأکید و توجه بیش از پیش مقام عالی وزارت به این موضوع، بزودی موجبات مرتفع شدن این مشکل گردد.

برخه ادامه داد: آبداران نیروهای تحت مدیریت شرکت های پیمانکاری هستند و به صورت ساعتی وظایف مرتبط با آبرسانی روستایی را انجام می دهند.



وی اظهار داشت: قرارداد شرکت آبفا با شرکت پیمانکاری تحت عنوان قرارداد بهره برداری منعقد شده و حقوقی که به آبداران پرداخت می شود بر اساس ساعات کاری است که در قرارداد شرکت پیمانکاری بنابر شرایط و مقتضیات کاری با آبداران مشخص شده است.

اسفندیار برخه بیان کرد: هرگونه تبدیل وضعیت کاری آبداران خارج از اختیارات شرکت آبفا استان بوده و از منظر مسئولین امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و وزارت نیرو منوط به آزمون استخدامی و یا تعیین تکلیف بر اساس قانون و مقررات می باشد که در این میان شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد هرگونه تصمیم قانونی که از طرف مسئولین کشوری اتخاذ و اعلام گردد بدون از هرگونه قید و شرطی اجرا خواهند نمود، ضمن آنکه شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه اختیاری در خصوص تغییر شرایط و تبدیل وضعیت آبداران را نداشته و تاکنون پیرامون تبدیل وضعیت آبداران در سراسر کشور هیچ گونه اقدامی در هیچ استانی نیز انجام نگردیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: