« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
با حضور فرماندار لنده؛
فرماندار لنده گفت: همه ما مدیون مردم هستیم و در مقابل اعتراضات و نارضایتهایی مردمی ما سر تعظیم فرود می اوریم و باید تلاشمون را مضائف کنیم.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛در راستای بررسی مشکلات خبازان شهرستان لنده و در پی تعطیلی برخی نانوایی ها به بهانه نبود آرد  جلسه ای با حضور فرماندار؛بخشدار مرکزی ؛جانشین فرماندهی انتظامی ؛سرپرست اتاق اصناف؛نماینده  صنعت معدن تجارت و خبازان برگزار گردید.


فرماندار لنده در این نشست با اشاره به اینکه نان قوت لایموت بیشتر مردم است، تصریح کرد: نان از اساسی‌ترین کالاهایی است که باید در اختیار مردم قرار گیرد، همین امر هم باعث حساسیت بالاتر و محدودیت‌های بیشتر شغل نانوایی می‌شود، کوچکترین تغییر در کیفیت و کمیت نان باعث مشکلات زیادی می‌شود که جبران آنها بسیار سخت است.


تورج رزمجو اظهار داشت:تولید نان با کیفیت از خواسته‌های اصلی مردم لنده است که باید خبازان با رعایت مسائل مرتبط با ایمنی محیط کار، رعایت ساعت پخت نان اقدام و با کیفیت بیشتری فعالیت نمایند.


فرماندار لنده افزود: همه ما مدیون مردم هستیم و در مقابل اعتراضات و نارضایتهایی مردمی ما سر تعظیم فرود می اوریم و باید تلاشمون را مضائف کنیم.


وی هدف از تشکیل این جلسه را  ساماندهی و نظارت بر خبازیهای شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری  ۵۳۰ کیسه اراد به سهمیه شهرستان  اضافه شد.


تورج رزمجو ضمن تشکر از زحمات خبازان خطاب به آنها گفت: طوری برنامه ریزی کنید که با کسری ارد مواجه نشوید و  من بعد شاهد هیچگونه تعطیلی و نارضایتی مردمی در سطح شهرستان نباشیم در غیر اینصورت مجبور به تقلیل  یا حذف سهمیه آرد نانوایی متخلف خواهیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین