« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
رئیس کمیته امداد شهرستان لنده خبر داد:
رئیس کمیته امداد شهرستان لنده گفت: رسیدگی به امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ازجمله رویکرد‌های فرهنگی و حمایتی این نهاد است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس کمیته امداد شهرستان لنده  گفت: رسیدگی به امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ازجمله رویکرد‌های فرهنگی و حمایتی این نهاد است.


امیر محمود بصیری اظهار داشت:با عنایت به فعالیتهای متنوع کمیته امداد در سرفصلهای مختلف کاری از قبیل خدمات مسکن ، اشتغال و خودکفایی ، اکرام و ایتام و محسنین ،درمان و وامهای ضروری به نیازمندان در سرفصل فرهنگی تا کنون هزینه تحصیلی ۱۰۷ نفر دانش آموز تحت حمایت امداد به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰۰۰ چهارصد میلیون ریال بحساب سرپرستان خانوار نزد صندوق امداد و لایت واریز گردیده است.

وی تصریح کرد: در بحث پرداخت هزینه ها برابر دستورالعملهای حمایتی  اولویت  اول دانش آموزان خانوارهای معیشت بگیر می باشد که تلاش خواهیم نمود  این نوع خدمات  را به تمامی دانش آموزان تحت حمایت امداد از جمله مددجویان تبصره ۱۴ بسط دهیم.

بصیری در ادامه گفت: با توجه به وضعیت ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و افزایش نیازمندی‌های مددجویان تحت حمایت، این نهاد برای تأمین نیاز‌های تحصیلی و معیشتی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت به‌ویژه تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری (تبلت و گوشی هوشمند) نیازمند مشارکت و هم‌افزائی نیکوکاران خیراندیش می باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین