« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
ظهر امروز انجام شد:
نشست تعاملی دبیر مجمع متخصصین و نخبگان و مسئول گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه دو یاسوج انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست تعاملی دبیر مجمع متخصصین و نخبگان و مسئول گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)منطقه دو یاسوج انجام شد.


در ابتدای این دیدار ؛ حشمت اله عباسی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)منطقه دو یاسوج؛ضمن تبریک ایام ربیع الاول و آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج)بیان داشتند:کمیته امداد جزء نخستین نهادهایی بود که بلافاصله پس از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) با هدف حمایت از محروم و مستضعفان تشکیل شد و امروز پس از گذشت چله ی انقلاب این نهاد با کمک خیرین و همه دستگاه ها منشا خدمات فراوانی به قشر محروم جامعه بوده است.

حشمت اله عباسی؛ با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در خصوص مردمی شدن کمیته امداد اظهار داشت: گروه‌های جهادی   پیشگام  مردمی شدن فعالیت‌های امداد هستند و چنین اقداماتی، تکریم و کرامت خدمت‌گیرندگان را در پی دارند.

ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی(ره)منطقه دو یاسوج از تعاملات مجمع متخصصین و نخبگان و  گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد  تقدیر و تشکر نموداند.

در ادامه محمدجواد درخشان ؛ دبیر مجمع متخصصین و نخبگان و مسئول گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جهاد در راه خدا ، خدمت به محرومین و مستضعفین  برای هر فردمسلمان تکلیف و وظیفه ی شرعی است .

درخشان اظهار داشت:انتظار رهبر انقلاب در این زمینه «همگانی شدن گفتمانِ جهادی» و «گسترشِ حضور عموم مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی» است و  فراگیرسازی شعار «خدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت» را مطالبه می‌کنند.

دبیر مجمع متخصصین و نخبگان،مسئول گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت :مجمع متخصصین و نخبگان،گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد  آمادگی و همکاری خود را  در جهت رفع محرومیت و حمایت از مستضعفان  در عرصه‌های مختلف  پزشکی،امدادی،روانپزشکی کشاورزی،مشاوره و مطالبات حقوقی،فرهنگی و اقتصادی  به عنوان راهبران  متخصص با کمیته امداد امام خمینی(ره)اعلام نموده  مطالبات مردم را به سمع و نظر مسئولان می رسانند.

در این نشست با شناسایی دقیق،مطالبه و پیگیری گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وضعیت بحرانی  زیر خط فقر خانم بی سرپرست دارای ۳ فرزند یتیم  با ورود و پیگیری ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو یاسوج بحث اعطای ودیعه ی مسکن  ، احداث مسکن  و حامی فرزندان این  خانم بی سرپرست در دستور کار قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: