« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد؛
در هفته نیروی انتظامی و در حرکتی اخلاقی و نمادین یک کودک معلول جسمی حرکتی شهرستان بهمئی فرمانده پلیس این شهرستان شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛در هفته نیروی انتظامی و در حرکتی اخلاقی و نمادین  یک کودک معلول جسمی حرکتی شهرستان بهمئی فرمانده پلیس این شهرستان شد.

طی روزهای اخیر که مصادف شد با هفته نیروی انتظامی به سرگرد فرزین جمشیدی، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی  خبر رسید که کودک چهار ساله بهمئی آرزو دارد که لباس پلیس به تن کند و در نقش یک پلیس ظاهر شود.

وقتی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از آرزوی این کودک معلول بهمئی خبردار شد دستور داد تا اورا با خودروی انتظامی و با لباس نظامی به ستاد فرماندهی انتظامی بهمئی آوردند.

در همین راستا سرگرد فرزین جمشیدی به خبرنگار ما گفت : وظیه اخلاقی خود دانستیم تا  با این حرکت نمادین دل این کودک را شاد و گوشه ای از احساس ؛ عاطفه و نوعدوستی فرزندان سبز پوش نیروی انتظامی را در هفته ناجا به نمایش بگذاریم.

بنابراین بردیان به صورت نمادین به عنوان فرمانده پلیس شهرستان بهمئی  وارد شد و مورد استقبال قرار گرفت و ما هم آرزو داریم که همه کودکان و همه بیماران به آرزوهای‌ شرعی خود برسند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
گل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
درود به شرفت ...پلیس در تراز انقلاب اسلامی یعنی این
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: