« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
استاندار خبر داد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست مشورتی معاون اجرایی رئیس جمهور با موضوع بررسی مشکلات استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛حسین کلانتری در محل نهاد ریاست جمهوری  با صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.


وی در این دیدار و در لحظه های آخر برای توسعه همه جانبه استان کهگیلویه و بویر احمد از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره و در تمامی لحظات به یاد مردم این استان بود.

کلانتری، بیان کرد: باتوجه به سفرهایی که آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان های کشور دارد تا کنون نشست های مهمی در سطح تهران برگزار شده است‌.

وی، عنوان کرد: براساس برنامه زمان بندی شده نمایندگانی از وزارت خانه های   مختلف در این نشست حضور داشتند و مسائل استان به صورت مفصل تشریح شد و بر روی طرح ها و پروژه های اولویت دار استان که نیاز به حمایت جدی دارند بحث های کارشناسی صورت گرفت.

استاندار، گفت: امید می رود با عزم و اراده ای که در دولت وجود دارد مبنی بر حمایت از مناطق محروم شاهد تحولات خوبی در استان باشیم.



وی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: با توجه به اولویت هایی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت در حوزه های مختلف از جمله بخش بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و حمایت های سیستم بانکی در بحث اشتغال برنامه های خوبی در نظر گرفته شد.

وی، افزود: در جلسات آتی این مسائل به صورت تخصصی تر بررسی و مصوبات نهایی در هر زمانی که هیئت دولت در استان حضور پیدا کنند، ابلاغ می شود.

حسین کلانتری استاندار و سید حشمت الله احمد زاده نخستین استاندار دولت سیزدهم در این نشست حضور داشتند.

گفتنی است سید حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران کل دستگاه های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، توزیع برق استان، سازمان صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده ای و  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کلانتری را در این دیدار همراهی کردند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
0
زود به فکر افتادی جناب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین