« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت:این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در شهرستان بهمئی به مرحله اجرا در آمد.


وی افزود ماموران در اجرای این طرح یک نفر سارق حرفه ای را دستگیر و پنج فقره انواع سرقت را به همراه سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

جمشیدی تصریح کرد:در ادامه این طرح 10 نفر متهمین فراری و تحت تعقیب ؛ سه نفر از منازعین دخیل در نزاع دسته جمعی و 9 نفر معتاد دستگیر و سه دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل و چهار واحد صنفی مختلف نیز پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت:چنین طرح های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک ؛ به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر ؛مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین