« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
در دومین روز از ایام دفاع مقدس انجام شد:
در دومین روز از ایام الله دفاع مقدس ناصر عتباتی، رئیس و دادستان دادگستری شهرستان لنده به همراه فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه لنده با حضور در گلزار شهدای کمنام با تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان ادای احترام نموده و یاد و خاطره این گلگون کفنان را گرامی داشتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در دومین روز از ایام الله دفاع مقدس رئیس و دادستان  دادگستری شهرستان لنده به همراه فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه لنده و کارکنان دادگستری با حضور در گلزار شهدای  کمنام با تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان ادای احترام نموده و یاد و خاطره این گلگون کفنان را گرامی داشتند.


حضور اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس برای مردم ایران یک عزت و افتخار بزرگ است

رئیس دادگستری شهرستان لنده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت با بیان اینکه مردم شریف ایران با هر مذهب، قشر و سلیقه‌ای در جنگ تحمیلی شرکت کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد تصریح کرد: حضور تمام اقشار ایرانی در دفاع مقدس برای مردم ایران یک عزت و افتخار بزرگ است.

وی بیان داشت: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

ایرج علیبازی بابیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنیم و در راستای رشد معنوی از آن بهره ببریم، افزود: این امانتی است که باید آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

علیبازی افزود:رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.



مرور معارف دفاع مقدس،  مرور ارزش‌های والای انسانی و دینی است

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه لنده عنوان کرد:رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس چنان حماسه‌ای آفریدند که اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان است.

وی افزود:شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی تصریح کرد: نقش شهادت نقشی تاثیرگذار است و  مرور معارف دفاع مقدس،  مرور ارزش‌های والای انسانی و دینی است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و  باید به دور از هرگونه تعارف و برنامه ظاهری واقعیت نقش شهدا و ایثارگران را پر رنگ کنیم.

وی با اشاره به اینکه آزادگان در راستای اهداف بلند خویش تا پای جان ایستادگی کردند، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان تاریخ عملی و عینی ایثار به شمار می‌روند و می‌توانند گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس را انتقال دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: