« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
در پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان شد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛اسفندیار برخه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس نوشت:امروز نیز صحنه های ایثار و جهاد بسیار است و متفاوت از گذشته، حراست از موجودیت ارزشهای اسلام و انقلاب در ایران و فراتر از مرزهای خاکی کشور، پیکار در آموزش درست به فرزندان این کشور، جهاد خدمت، سلامت و سازندگی و حضور مؤثر در فضای نرم و مجازی و ... همه صحنه های تازه ای از میدان داری ایثارگران است.


در بخشی از این پیام آمده است:

ایران اسلامی یکپارچه نشان از ایثارگری مردان و زنانی دارد که با فداکاری در میدان های مختلف ایثار و جهاد همواره موجب سرافرازی کشور بوده اند.

یک روز جنگ میدان ایثارگری های مردم نجیب ایران بوده و بسیاری از مردان و زنان و جوانان نامی این مرز و بوم در راستای دفاع از تمام میهن و ناموس ملت فداکارانه جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم برای دفاع از آرمان‌های مقدسی است که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش‌آفرینی در تاریخ پرداختند و با ایثار و تقدیم جان عزیز خود توانستند آرامش و امنیت را به ارمغان بیاورند.

امروز نیز صحنه های ایثار و جهاد بسیار است و متفاوت از گذشته، حراست از موجودیت ارزشهای اسلام و انقلاب در ایران و فراتر از مرزهای خاکی کشور، پیکار در آموزش درست به فرزندان این کشور، جهاد خدمت، سلامت و سازندگی و حضور مؤثر در فضای نرم و مجازی و ... همه صحنه های تازه ای از میدان داری ایثارگران است.

نقش آفرینی ایران در معادلات مهم دنیا و قدرت چانه زنی در مجامع بین المللی، بدون شک مرهون زنده ماندن فضای ایثار در کشور است، ایثارگرانی همچون شهیدحاج قاسم سلیمانی ها که خونشان تضمین کننده آینده و امنیت ایران اسلامی و حفظ جریان گسترش و توسعه اسلام اصیل در منطقه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های ملت شریف در همه عرصه ها، هفته دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران، ایثارگران عزیز، خانواده معظم شهدا و بویژه ایثارگران صنعت آب و برق و بالاخص ایثارگران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند منان مسألت دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: